اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اعتبار 3 میلیارد تومانی استان‌ها برای هوشمند‌سازی مدارس

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دولت برای هوشمندسازی مدارس هر استان بودجه ملی 3 میلیارد تومانی در نظر گرفته است.

اعتبار 3 میلیارد تومانی استان‌ها برای هوشمند‌سازی مدارس
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد مجتهدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عملیاتی شدن طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده خروجی آموزش و پرورش یک دانش‌آموز مجهز به علم و فناوری است، که تحویل جامعه داده می‌شود.
وی درباره وضعیت هوشمندسازی در مدارس استان زنجان تصریح کرد: بر اساس برنامه، 205 مدرسه استان زنجان در یکی از مراحل پنج گانه هوشمند سازی می‌شود.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان نیمه الکترونیک، الکترونیک، نیمه هوشمند، هوشمند و هوشمند پیشرفته را مراحل پنج گانه هوشمند سازی مدارس اعلام کرد.
وی تاکید کرد: طی پنج سال آینده 205 مدرسه استان زنجان در یکی از مراحل پنج گانه هوشمندسازی از نیمه الکترونیک تا به صورت کامل به سیستم هوشمندسازی مجهز می‌شوند.
مجتهدی در پاسخ به سؤالی درباره میزان و نحوه تامین اعتبار هوشمندسازی مدارس استان زنجان گفت: بخش عمده این اعتبارات از طریق منابع مالی ملی تامین می‌شود.
وی تاکید کرد: دولت برای هر استان 3 میلیارد تومان اعتبار متمرکز برای هوشمندسازی مدارس اختصاص داده است.
معاون پژوهشی آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: هنرستان‌ها و مدارس نمونه دولتی و همچنین مدارس استثنائی نیز از طریق اعتبارات دولتی هوشمندسازی می‌شوند.
وی با اشاره به تکلیف قانونی برای ارگان‌های مشمول ماده 5 تصریح کرد: همه ارگان‌هایی که از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند، مکلف به هوشمند کردن یک مدرسه شده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول