اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خبر داد

برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در ایام دهه فجر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مخلصی امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال حاضر سوار بر چهارمین قطار پیشرفت و مبارزه با استکبار ستیزی و استقلال طلبی است.

وی افزود: قطار انقلاب به واسطه ارزش‌هایی که داشته است هر روز مورد هجمه دشمنان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ادامه داد: دشمنان در زمینه‌های فرهنگی هم به عنوان جنبش نرم فضای ایران اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند که با حضور مردم فهیم ایران این حرکت مذبوحانه رو به افول می‌رود.

مخلصی از تشکیل کمیته‌ای برای برنامه‌های دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: برای برنامه‌های دهه فجر کمیته‌ای با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، سازمان بهزیستی، بخش فرهنگی کمیته امداد، صدا و سیما و معاونت فرهنگی شهرداری قم در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: برای از بین بردن شکاف نسلی، اعتماد سازی و مخاطب شناسی ارزش‌های مادی و معنوی، شیوه‌ها و روش‌های مناسبی وجود دارد که برای کودکان موثر است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز ورود امام خمینی(ره) برنامه‌ای با عنوان مهمانی لاله‌ها و جشنواره سرود ویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

مخلصی در ادامه بیان داشت: برگزاری جشنواره هنری لوح کهن برگرفته از حکایت گلستان به منظور آشنایی با متون کهن ادبی از دیگر برنامه‌ها بوده که در  16 بهمن در  بوستان مهدی برگزار می‌شود و همایش ادبی عطر گل محمدی نیز در مرکز شماره یک صادقیه برگزار خواهد شد.

وی  اظهار داشت: حضور کودکان بهزیستی در بیت امام راحل، برگزاری مسابقه نقاشی و خاطره گویی با حضور پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با ورود امام خمینی (ره) در تمام مدارس استان و برگزاری نمایشگاه کتاب در مدارس از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: همچنین هم‌سرایی گروه هزار و 357 نفری در روز 12 و 22 بهمن ماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و راهپیمایی دانش‌آموزان در این روز با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مخلصی از برگزاری نمایشگاه یاد یار مهربان خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان آموزش و پرورش با هدف تجهیز مدارس و کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان به کتاب‌ با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان برپا می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول