اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

اراده کلی بر حفظ وحدت است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اراده کلی نظام و جبهه‌های مختلف اصولگرایی بر حفظ وحدت است.

اراده کلی بر حفظ وحدت است

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با لیست واحد اصولگرایان در راستای شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وحدت و تجمیع نظرات به عنوان راهبرد خوب و موفقی در توفیق در انتخابات و گرفتن جایگاه‌های بیشتری از کرسی‌های مجلس در طیف‌های مختلف اصولگرایی مطرح است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اهتمام اصولگرایان برای رسیدن به وحدت و تجمیع نظرات، گاهی اظهارات و تعابیری متفاوت از سوی مجموعه‌ها و طیف‌های مختلف مطرح می‌شود که موجبات نبود شرایط وحدت میان اصولگرایان را فراهم می‌کند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به زمانی که تا انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده است، اصولگرایان باید در راستای اجتناب از تشتت و اختلاف و هم‌چنین به سبب به انجام رساندن منویات مقام معظم رهبری، در راستای هم‌دلی و هم‌فکری اصولگرایان گام‌های مؤثری برداشته‌ و با حل مشکل وحدت در کلان شهرها، وحدت حداکثری میان جبهه‌های مختلف اصولگرایی را فراهم کنند.

وی توفیق اصولگرایان در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی را در گرو وحدت و ارائه لیست واحد از سوی آنها عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت در ارائه و بیان نظرات، منطق حکم می‌کند که نیروهای اصولگرا برای توفیق در انتخابات با یک پرچم واحد و در قالب یک تشکل منسجم برای درک و همگرایی و اجتناب از تشتت به جریان انتخابات ورود پیدا کنند. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت ارائه لیست واحد و وجود وحدت حداکثری میان جبهه‌‌های مختلف اصولگرایان، شانس جریان اصولگرایی در راستای توفیق در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالاتر رفته، در غیر این‌ صورت، این انتظار وجود دارد که اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی بهره بیشتری از انتخابات برای پر کردن کرسی‌های مجلس ببرند.

سبحانی‌نیا ضمن انتقاد از کسانی که به جای وحدت به دنبال جدایی بین اصولگرایان هستند، گفت: اهدافی هم‌چون سهم‌خواهی و زدن برچسب‌های ناروا به نیروهای ارزشی، اختلاف نظرات بر روی مصادیق و افراد و ابراز نظراتی که نتایجی جز ایجاد تفرقه میان طیف‌های مختلف اصولگرا ندارد و هم‌چنین بیان مطالبی از این دست که هر جریانی به چه تعداد عضو و نماینده در لیست واحد داشته باشند، وحدت حداکثری اصولگرایان را امری دست نیافتنی ساخته است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به تحولات و جریانات اخیر و هم‌چنین مشخص شدن چارچوب و محورهای وحدت اصولگرایان، انتظار می‌رود وفاق حداکثری آن‌طور که باید میان طیف‌های اصولگرا محقق شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور و مشارکت مردمی در انتخابات را پرشور پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: با توجه به راهنمایی‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری، بصیرت و آگاهی مردمی و هم‌چنین عزم دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری انتخابات سالم، حضور مردمی با مشارکت بالا و برگزاری انتخاباتی سالم و مطمئن پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول