اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد تاکید کرد

مایحتاج مردم برای پایان سال ذخیره‌سازی شود

خبرگزاری فارس: استاندار یزد بر ذخیره‌سازی مایحتاج و کالاهای اساسی مردم برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز تاکید کرد.

مایحتاج مردم برای پایان سال ذخیره‌سازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای نظارت و کنترل بازار استان یزد اظهار داشت: ضروری است تا متولیان امر نسبت به ذخیره‌سازی مرکبات و مرغ برای عرضه در پایان سال‌جاری در بازار اقدام کنند.
وی همچنین بر تثبیت قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: ناظران و دست‌اندرکاران مراقب افزایش قیمت‌ها باشند و موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم آورند.
استاندار یزد همچنین خواستار جلوگیری از بروز شوک‌های احتمالی در بازار، مقابله با چند نرخی بودن کالاها و خدمات و رسیدگی به شکایات مردمی و توجه به منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و... شد.
وی با بیان اینکه استان یزد طی سال‌های اخیر در زمینه کنترل بازار استان نمونه شناخته شده است، خواستار همکاری همه مسئولان و همراهی مردم برای متعادل‌سازی بازار به ویژه در ایام پایانی سال شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار یزد نیز در این نشست، استان یزد را پنجمین استان کشور از نظر قیمت مناسب کالا اعلام  و بیان کرد: بیش از هزار تن پرتقال و 300 تن سیب قرمز همچنین گوشت قرمز و مرغ به حد نیاز در حال ذخیره‌سازی است و در این مورد جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.
محمدرضا بابایی همچنین بازنگری در قیمت شیر و همکاری بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان را خواستار شد.
وی افزود: ناظران و بازرسان اتحادیه‌های صنفی با نظارت دقیق بر عملکرد بازاریان باید بازار را بدون التهاب نگه دارند و همکاری همه دست‌اندرکاران و متولیان امر در این زمینه ضروری است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح خرید و ذخیره‌سازی میوه ایام پایانی سال و مشکلات مرتبط مطرح کرد.
محمد مهدی زارع خواستار مساعدت و هماهنگی برای تأمین تسهیلات مورد نیاز و تسهیل روند پرداخت از سوی بانک‌ها شد.
وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری بانک‌ها بتوان با تأمین به موقع منابع مورد نیاز، نسبت به خرید و ذخیره‌سازی سهمیه پیشنهادی استان اقدام کرد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول