اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نباید اجازه دهیم طرح ریحانه النبی در مدارس تعطیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران بدحجابی را نوعی دهن‌کجی در مقابل دین اسلام دانست و گفت: نباید اجازه بدهیم طرح ریحانه النبی در مدارس ساری تعطیل شود.

نباید اجازه دهیم طرح ریحانه النبی در مدارس تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان و مجریان طرح ریحانه النبی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری با تاکید بر اینکه هر فردی باید در حد توان به وظایف دینی و ترویج شعائر معنوی اسلام بپردازد، اظهار داشت: نباید اجازه بدهیم طرح ریحانه النبی در مدارس ساری تعطیل شود.

وی یادآور شد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید به صورت قانونمند در جامعه اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه طرح مقابله با بدحجابی اگر مانند برخورد با جرایم راهنمایی و رانندگی قانونی باشد بازخورد بهتری دارد، تصریح کرد: هر چیزی که در جامعه ما قانون می‌شود بعد از مدتی در روند اجرا شاهد کمرنگ شدن قانونمندی در موضوع می‌شویم.

این مسئول متذکر شد: طرح ریحانه النبی مانند نهالی است در حال گل‌دادن، نباید اجازه دهیم این نهال نوپا در حال رشد به دلیل مشکلات مالی از بن ساقط شود.

طبرسی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی که در دنیا صورت می‌گیرد و به عنوان یک جنگ نرم محسوب می‌شود با پول‌های کلان رشد پیدا می‌کند، ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی غرب در ریشه اثر می‌گذارد که در این راستا جهان غرب با در دست داشتن 800 شبکه ماهواره‌ای در حال ترویج مسیحیت و ادیان نوظهور است.

خطیب جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه استعمار در دوران قبل از انقلاب منکر را به عنوان معروف و تجدد در جامعه جا انداخته است، بیان داشت: برای از بین بردن فرهنگ 50 ساله غرب نمی‌توان انتظار داشت تا در مدت زمان کوتاهی جامعه را به عصر صالحان  و مدینه فاضله تبدیل کرد.

وی پایه و فکر جامعه را با ترویج بدحجابی از سوی غرب بیمار دانست و گفت: وقتی فکر بیمار شد فعالیت‌های آسپرینی و مسکن‌ها آن هم در مدارس موقتی است، زیرا سه قطبی بودن جامعه که شامل محیط، خانواده و مدرسه می‌شود در تربیت هر دانش‌آموز اثرگذار است.

این مسئول ادامه داد: همیشه اعتبارات برای حل مشکلات کارگشا نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه بدحجابی نوعی جنگ سیاسی است، اذعان داشت: بدحجابی نوعی دهن‌کجی علیه اسلام است.

خطیب نماز جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از نگاه روشنفکران غرب دستورالعملی موقتی است، متذکر شد: حجاب در جامعه اسلامی دارای زمان و مکان نیست و در تمام طول قرون کاربردی است.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول