اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

احداث سد گلورد مازندران نباید متوقف شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مسائل حاشیه‌ای نباید بر ساخت و ساز سد گلورد در شهرستان نکا تاثیر گذارد و کار ساخت وساز سد گلورد نباید متوقف شود و با برنامه‌ریزی مناسب ادامه یابد.

احداث سد گلورد مازندران نباید متوقف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید علی اکبر طاهایی ظهر امروز در هفتاد و پنجمین شورای مسکن استان مازندران در فرمانداری نکا اظهار داشت: برنامه‌ریزی درباره چگونگی ساخت و ساز و جاده سازی در دستور کار استانداری قرار دارد و با برنامه‌ریزی مناسب در این رابطه اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: سد گلورد نکا از جمله سدهای بزرگ استان مازندران است که تاکنون بدون دغدغه با استفاده از نیروی کارآمد در حال انجام کار بوده و برخی نارسایی‌های جزیی نباید مانع کار شود.

استاندار مازندران با اشاره به ساخت و ساز مسکن مهر یک هزار و  680 واحدی در نکا و وجود برخی مشکلات در زیرساخت‌ها گفت: با رایزنی‌های انجام شده با مسکن و شهرسازی باید با کاهش مشکلات زیرساختی، در ساخت و ساز واحدهای مختلف این شهرک تسریع شود.

طاهایی ادامه داد: خیران مسکن ساز نباید به عنوان پیمانکار در امور ساخت و ساز وارد شوند و همانطور که از اسم‌شان مشخص است باید در امور خیر وارد شوند و پیمانکاری را به پیمانکاران ساخت و ساز بسپارند.

 

* حق انشعاب مسکن مهر از هفته آینده

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران نیز گفت: حق انشعاب مسکن مهر از هفته آینده پرداخت می‌شود.

سید رسول رسولی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط وزارتخانه مسکن و شهرسازی 400 هزار تومان برای حق انشعاب آب و 250 هزار تومان نیز برای حق انشعاب برق مسکن مهر  از محل اعتبارات بانکی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مبلغی برای حق فاضلاب در نظر گرفته نشده و براساس آخرین اطلاعات این آخرین کمکی است که از سوی وزارتخانه برای مسکن مهر پرداخت می‌شود.

 

* بانک مسکن محدودیتی برای اعتبارات ندارد

رسولی با بیان اینکه براساس اعلام بانک مسکن کشور، این بانک کمبود اعتبار و محدودیتی برای اعتبارات مسکن مهر ندارد، خاطر نشان کرد: این اعتبارات شامل تمام تسهیلات مسکن مهر است.

وی اذعان داشت: در این راستا و براساس ابلاغیه بانک مسکن کشور، بانک‌های مسکن که کمبود اعتبار دارند می‌توانند با هماهنگی از جابه‌جایی اعتبارات استان‌های دیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول