اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گروه منتظران مصلح ارومیه خبر داد

شناسایی مساجد دارای مشکل ارومیه در امر تبلیغ

خبرگزاری فارس: نماینده گروه منتظران مصلح ارومیه گفت: مساجد روستایی ارومیه که در امر تبلیغ مشکل دارند مورد شناسایی قرار گرفتند.

شناسایی مساجد دارای مشکل ارومیه در امر تبلیغ

حجت‌الاسلام حسن منافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشکل تبلیغ شامل نبود مبلغان است که این امر در برخی از روستاهای ارومیه شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا 50 مسجد روستایی که مشکل مبلغ داشتند شناسایی شده اند، تصریح کرد: برخی از این مساجد از 20 سال گذشته دارای امام جماعت نبودند و برای رفع این مشکلات امامان جماعتی را برای این مساجد معرفی کرده‌ایم. این مسئول با بیان اینکه در این زمینه شاهد بودیم برخی از مساجد از نظر ساختمان نیز مناسب نبودند، افزود: با کمک اهالی روستا این مساجد راه‌اندازی شدند و مبلغانی به این مساجد ارسال کردیم. منافی با بیان اینکه در این راستا 20 تا 30 طلبه غیربومی به کارگیری شده است، گفت: راه‌اندازی مساجدی که سال‌های سال است بدون متولی هستند از برنامه‌های شاخص گروه منتظران مصلح در آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته این گروه، اظهار داشت: در سال جاری در ایام محرم در 90 مدرسه استان اقدام به برگزاری برنامه‌های تبلیغی برای دانش‌آموزان کردیم. این مسئول با بیان اینکه در اختیار گذاشتن CDهای احکام دینی و برگزاری مسابقات در این زمینه، برگزاری مراسم عزاداری دانش‌آموزی برای 500 دانش آموز از برنامه‌های تبلیغی در حوزه دینی است. منافی با بیان اینکه در زمینه تبلیغات دینی در استان دغدغه داریم، افزود: باید سایر مسئولان استان نیز چنین دغدغه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول