اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مسجدسلیمان برکنار شد

خبرگزاری فارس: به دنبال ارائه طرح سؤال و درخواست استیضاح شهردار، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، شهردار از سمتش عزل شد.

شهردار مسجدسلیمان برکنار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به دنبال ارائه طرح سؤال 4 نفر از اعضای شورای شهر در خصوص  عملکرد شهردار و مهلت 10 روزه قانونی به وی برای پاسخگویی به سؤالات اعضا، شهردار نتوانست نظر مساعد اعضا را برای ماندن جلب کند.
سیدرامین شیرمردی، عباس عباسی‌زاده، علی یارحسینی و علیرضا کریمی چهار عضو شورای شهر مسجدسلیمان بودند که در خصوص عملکرد ضعیف شهردار طرح سؤال ارائه دادند و با عدم حضور شهردار و بی‌اعتنایی وی به جایگاه و منزلت شورا وی را غیابی استیضاح کردند.
در جلسه استیضاح، مهراب فلسفی‌زاده که با حضور تمام اعضا برگزار شد، محمدرضا کرم‌زاده به عنوان مخالف استیضاح و سیدرامین شیرمردی به‌ عنوان موافق استیضاح سخن گفتند که در پایان با رأی‌گیری اعضا و نسبت 5 به 2 شهردار از سمتش عزل شد.
منوچهر بارانی دیگر عضو این شورا رأی ممتنع و عزیز قنبری دیگر عضو شورا رأی بر عزل شهردار دادند.
این تصمیم اعضای شورای شهر و تا زمان قانونی 3 ماهه تعیین شهردار، باقری معاون اداری مالی شهرداری به عنوان سرپرست این نهاد پر دردسر و خدماتی را اداره خواهد کرد.
شایان ذکر است محراب فلسفی‌زاده که دارای مدرک کارشناسی‌ارشد معماری است در مدت زمان تصدی این سمت نتوانست تغییرات شایانی در عمران و بافت شهری و معماری این شهر ایجاد کند.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول