اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی خبر داد

لغو مجدد مجوز MRI تامین اجتماعی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بار دیگر مجوز استقرار MRI در بیمارستان تامین اجتماعی آذربایجان غربی لغو شد.

لغو مجدد مجوز MRI تامین اجتماعی آذربایجان غربی

ابراهیم شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در این زمینه اشتیاقی برای پیشرفت نیست و مسئولان رده بالا تمایل دارند در این زمینه خرید خدمت انجام گیرد. وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته مجوز استقرار MRI را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده‌ایم، تصریح کرد: پس از چندین مرتبه مکاتبه، هیئت مدیره صندوق تامین اجتماعی کشور با استقرار یک دستگاه MRI در بیمارستان تامین اجتماعی ارومیه را مخالفت کرد. این مسئول با بیان اینکه در آذربایجان غربی 2 دستگاه MRI در بخش خصوصی و دو MRI دستگاه در بخش دولتی داریم، افزود: تامین اجتماعی استان فاقد این دستگاه است و بیمه شدگان باید با پرداخت مبالغی از این خدمت درمانی بهره‌مند شوند. شیرزاد با اشاره به اقدامات انجام گرفته در استان در این زمینه، خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات انجام گرفته توسط تامین اجتماعی و سایر نهادها و ادارات ذی‌ربط این موضوع همچنان با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به قطب‌بندی‌های به عمل آمده در این زمینه، گفت: در این راستا کشور قطب بندی شده است ولی در اصل آذربایجان غربی با مشکل جدی در این زمینه مواجه است. این مسئول با اشاره به مبالغ بالایی که به دو مرکز MRI در استان توسط تامین اجتماعی پرداخته شده است اشاره کرد و اظهار داشت: امسال از بابت پرداخت 70 درصد حق بیمه توسط تامین اجتماعی، 650 میلیون تومان از بابت خرید خدمت به دو مرکز MRI پرداخت کرده ‌ایم که این می‌توانست اعتباری برای خرید یک دستگاه MRI برای تامین اجتماعی استان آذربایجان غربی باشد. شیرزاد قیمت یک دستگاه MRI را یک میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سالانه مبلغ خرید یک دستگاه MRI توسط تامین اجتماعی و بیمه شده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول