اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان خبر داد

طرح نظام نوین تامین اجتماعی، حافظ منافع بیمه‌شدگان

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: طرح نظام نوین ارائه خدمات تامین اجتماعی حافظ منافع بیمه‎شدگان است.

طرح نظام نوین تامین اجتماعی، حافظ منافع بیمه‌شدگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان احمد نصرتی در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: صندوق تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‎گر کشور علاوه بر ارائه حمایت‎های بلندمدت و کوتاه‌مدت از جمله پرداخت انواع مستمری‎های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگی، مقرری بیمه بیکاری، پرداخت انواع غرامت دستمزد ایام بیماری و زایمان و ... مسئولیت ارائه خدمات تشخیصی و درمانی و حفظ و ارتقاء سلامت بیش از 32 میلیون نفر از جمعیت کشور را بر عهده دارد.
وی افزود: این سازمان هر فرصتی را برای مدیریت هر چه بهتر منابع و ایجاد زمینه مناسب برای دسترسی عادلانه بیمه‌شدگان به خدمات درمانی مغتنم می‌شمارد.
نصرتی اذعان داشت: در همین راستا و در چارچوب سیاست‎های کلان کشور و تکالیف تعیین شده، صندوق تامین اجتماعی در نظر دارد با اجرای طرح «نظام نوین ارائه خدمات درمانی» نسبت به کاهش دغدغه‌های درمانی بیمه‌شدگان و خانواده آنان اقدام کند.
مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان با بیان این موضوع برای آگاهی و تنویر افکار عمومی نسبت به این طرح که به‌زودی در کشور اجرا خواهد شد، گفت: تامین، حفظ و ارتقای سلامت بیمه‌شدگان برای صندوق تامین اجتماعی از سه منظر مهم است.
وی افزود: از آنجایی که بر اساس احادیث و روایات، معتقد هستیم حفظ و ارتقای سلامت بندگان خدا از جمله شایسته‎ترین اعمال نزد خداوند متعال محسوب می‎شود و تامین نیازها و رضایت بندگان خداوند موجب رضای حق تعالی خواهد بود، لذا این طرح با این رویکرد از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.
نصرتی خاطر نشان کرد: بر اساس اصل 29 قانون اساسی نیز به عنوان سازمانی بیمه‌گر که قانون الزام، تامین خدمات درمانی بیمه شدگان را بر عهده سازمان نهاده است، مکلف هستیم که سلامت مولدین جامعه را حفظ و ارتقا بخشیم.
مدیر کل درمان تامین اجتماعی گلستان ابراز داشت:به لحاظ الزامات تامین اجتماعی، حسب دستورالعمل‎ها و قوانین مصوب هیئت مدیره و هیئت امنای صندوق تامین اجتماعی نیز از دیگر مواردی است که اجرای طرح نظام نوین ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی را مهم کرده است.
انتهای پیام/ر20 /د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول