اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تأمین اجتماعی انزلی:

75 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در انزلی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تامین اجتماعی انزلی گفت: شعبه تأمین اجتماعی انزلی 75 هزار نفر را زیرپوشش دارد و حدود 10 هزار نفر نیز بیمه شده شعبه اقماری تامین اجتماعی مستقر در منطقه آزاد هستند.

75 هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در انزلی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، کیمیا صفری پیش از ظهر امروز در جلسه منطقه آزاد انزلی به استقرار شعبه تامین اجتماعی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات متنوع و مرتبط در کمترین زمان و با حداقل هزینه ممکن به کارگران، کارفرمایان و ساکنان روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی از جمله مهم‌ترین اهداف استقرار شعبه تأمین اجتماعی در این منطقه است.
وی با بیان اینکه شعبه اقماری تأمین اجتماعی مستقر در منطقه آزاد انزلی قابلیت ارتقا به یک شعبه مستقل را دارد، افزود: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های تجاری و صنعتی در محدوده منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی شمال کشور و تراکم جمعیتی بالای روستاهای محدوده آن و رشد تصاعدی حضور گردشگران در این منطقه ارتقای شعبه نمایندگی به شعبه مستقل موثر است.
وی، همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با شعبه مستقر را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به حوزه جغرافیایی جمعیتی فعالیت این شعبه، ادامه داد: 14 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی، شهرک صنعتی بندرانزلی، پره‌های صیادی، فازهای صنعت و تجارت این منطقه با تراکم جمعیتی حدود 25 هزار نفر حوزه جغرافیایی و جمعیتی شعبه اقماری تأمین اجتماعی مستقر در منطقه آزاد انزلی را شامل می‌شود.
رئیس اداره تأمین اجتماعی انزلی افزود: ارائه خدمات متنوع مرتبط در کمترین زمان و با حداقل هزینه ممکن به کارگران، کارفرمایان و ساکنان روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی از جمله مهم‌ترین اهداف استقرار شعبه تأمین اجتماعی در این منطقه است.
وی، با اشاره به اینکه در این شعبه اقماری حدود 10 هزار بیمه شده اصلی و تبعی زیرپوشش درمانی قرار دارند، خاطر نشان کرد: صدور، تأمین اعتبار، تعویض دفترچه درمانی تأمین اجتماعی و صدور فیش‌های حق بیمه مربوط به بیمه‌پردازان از جمله خدمات این شعبه است.
صفاری، صدور دفترچه بین شعب، دریافت لیست به صورت دیسکت و لوح فشرده و حق بیمه ماهانه شامل تمام حق بیمه‌های کارگری، حرف و مشاغل آزاد، اختیاری و بیمه‌شدگان خاص مانند قالی‌بافی، کمیته امداد و دریافت حق بیمه برای کارفرمایان را از دیگر خدمات شعبه اقماری عنوان کرد.
وی، انجام امور مشاوره‌ای به سرمایه‌گذاران و پیمانکاران فعال در محدوده این منطقه و همچنین ارائه خدمات کوتاه مدت بیمه بیکاری، غرامت دستمزد و آرتروز و پروتز را از جمله خدمات در حال ارائه این شعبه عنوان کرد.
این مسئول، ارائه خدمات ویژه در ایام حضور گسترده گردشگران در منطقه آزاد انزلی مانند تعطیلات نوروز را از دیگر اقدام‌های شعبه اقماری اعلام کرد و بیان داشت: شعبه اقماری زمینه‌های تعامل بسیار خوبی بین سازمان منطقه آزاد انزلی و تأمین اجتماعی گیلان فراهم کرده تعاملی که موجب خدمات‌رسانی افزون‌تر به مردم، سرمایه‌گذاران و فعالان این منطقه می‌شود.
رئیس اداره تأمین اجتماعی بندرانزلی، گیلان را استان پایلوت در اجرای طرح ملی پزشک امین عنوان کرد و اذعان داشت: این طرح در راستای سیاست‌های کلان نظام نوین ارائه خدمات درمانی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به منظور خدمات‌دهی گسترده با کیفیت‌تر و کاهش هزینه‌های درمانی خانوار به خانواده‌های زیر پوشش برای نخستین بار در کشور در گیلان به اجرا در می‌آید که طبق آن و با نظارت این سازمان، هر خانواده یک پزشک عمومی را به عنوان پزشک امین خود دارد، با اشاره به اینکه بالغ بر 70 درصد از جمعیت بندرانزلی زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی و بقیه نیز زیرپوشش دیگر شرکت‌های بیمه‌ای کشور هستند، اذعان داشت: انزلی دارای حدود 67 هزار نفر مستمری‌بگیر و حدود 300 نفر زیرپوشش بیمه بیکاری و بالغ بر 26 هزار نفر نیز بیمه شده اصلی است که در مجموع بیش از 75 هزار نفر را شامل می‌شود.
به گفته وی، در ماه حدود یک میلیارد و 350 میلیون ریال بیمه بیکاری و حدود 34 میلیارد ریال نیز پرداختی مستمری‌بگیران اداره تأمین اجتماعی شهرستان بندرانزلی است.
انتهای پیام/خ۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول