اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم خبر داد

آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر از چهارشنبه در قم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال از چهارشنبه هفته جاری در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود.

آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر از چهارشنبه در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نصرت‌الله لطفی در هشتمین جلسه شورای اداری استان که شنبه شب در استانداری قم برگزار شد با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: 24 کمیته تخصصی در استان تشکیل شده و هر یک وظیفه‌ای بر عهده دارند تا برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال دارای چند ویژگی است،‌ اظهار داشت: امسال نخستین سالی است که پس از حدود شش سال تلاقی دهه فجر با ایام محرم و صفر، ایام جشن و سرور را در پیش داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم خاطر نشان کرد: امیدواریم با توجه به تقارن دهه مبارک فجر با ایام هفته وحدت شاهد نشاط بیشتری در جامعه باشیم و برنامه‌های باشکوه دهه مبارک فجر مقدمه‌ای برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود.

وی از آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر از روز چهارشنبه در قم خبر داد و یادآور شد: این مراسم که همزمان با بازگشت حضرت امام(ره) به ایران اسلامی است صبح روز چهارشنبه 12 بهمن ساعت 9 صبح در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

لطفی افزود: با توجه به همزمانی این روز با سالروز شهادت امام حسن عسگری مراسم عزاداری نیز برگزار می‌شود سپس اقشار مختلف مردم از حرم مطهر حضرت معصومه (س)‌ به سمت بیت تاریخی امام پیاده‌روی کرده و بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی را گلباران خواهند کرد.

وی همچنین اظهار داشت: پنجشنبه نیز به همت کمیته ایثارگران مراسم غبارروبی، عطر افشانی و گلباران 70 گلزار شهدا در سطح استان انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم دیگر مراسم عمومی ایام‌الله دهه مبارک فجر را روز 21 بهمن اعلام کرد و گفت: در این روز که همزمان با میلاد حضرت نبی مکرم اسلام است مراسم نورافشانی را خواهیم داشت و شب 22 بهمن نیز ندای ملکوتی تکبیر را سر خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر مقدمه‌ای برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یوم‌الله 22 بهمن است که امیدواریم امسال نیز باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول