اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

روحانیان بصیرت جامعه را ارتقا دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: روحانیان بصیرت و آگاهی جامعه را ارتقا دهند.

روحانیان بصیرت جامعه را ارتقا دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی نصرتی صبح امروز در دیدار با طلاب و روحانیان حوزه علمیه امام خمینی (ره) این شهرستان، اظهار داشت: دین‌مداری در کنار توجه به اخلاق اسلامی جامعه ما را در برابر تهدیدات و تهاجم‌های غربی بیمه می‌کند و از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در امان نگه می‌دارد.
وی با تأکید بر اهمیت موقعیت‌شناسی و دشمن‌شناسی در جامعه امروزی، تصریح کرد: شناخت دشمن سبب می‌شود مردم به ویژه جوانان حربه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار دشمن را شناسایی کرده و خود را در برابر آنان واکسینه کنند.
این مسئول با اشاره به واهمه دشمن از تمسک ملت ایران به آموزه‌های ناب اسلامی و شهادت طلبی مردم ایران، افزود: تمام سعی دنیای غرب بی‌هویت کردن و استحاله فرهنگی و هویت امت اسلامی ایران است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
نصرتی وظیفه علما و روحانیان را در افزایش بصیرت و آگاهی مردم مؤثر دانست و گفت: علما با بیان ابعاد مختلف توطئه‌های استکبار جهانی می‌توانند حساسیت مردم را برای مبارزه با این توطئه‌ها افزایش داده و سبب بصیرت و آگاهی روزافزون جوانان را فراهم کند.
وی توسعه امنیت و نظم عمومی را مأموریت اساسی انتظامی استان برشمرد و اظهار داشت: کارکنان انتظامی استان با تمام توان در این مسیر گام برمی‌دارند که باید تمام اقشار به ویژه فرهیختگان و علما در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: انقلاب اسلامی امانتی الهی به دست ماست بنابراین باید با شکرگزاری این نعمت بزرگ، زمینه تعالی نظام اسلامی را در جهان فراهم کنیم.
نصرتی با تأکید بر دین‌مداری ملت ایران، گفت: دین‌مداری و توجه به اخلاق ‌اسلامی دژ محکمی در مقابل تهاجم غرب است.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول