اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد چرام خبر داد

استقبال جوانان مددجوی چرامی از دهه فجر با تشکیل ستاد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد چرام با بیان اینکه دهه فجر نقطه شروع محرومیت زدایی در کشور بود، گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی توسط کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد چرام تشکیل شد.

استقبال جوانان مددجوی چرامی از دهه فجر با تشکیل ستاد

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: مراسم تشکیل ستاد دهه فجر مددجویان کانون جوانان پیرو ولایت این نهاد با قرائت دعای پرفیض عاشورا آغاز شد که تعداد 100 نفر از جوانان پرشور انقلابی و ولایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم شرکت داشتند.

وی آگاهی‌بخشی به جوانان را در خصوص آشنایی با آرمان‌های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری رسالت همه مردم و دستگاه‌ها دانست.

مظاهری بیان داشت: کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد آمادگی دارد در راستای بزرگداشت دهه فجر برنامه‌های خوبی از جمله تزیین شهر را ارائه کند.

وی افزود: محور اصلی فعالیت این کانون‌ها تقویت دین‌باوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس، ایجاد نشاط و هم‌گرایی با تاکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه اصل ولایت فقیه است.

مظاهری دهه فجر را فرصتی مناسب برای انعکاس خدمات ارائه شده به محرومین و مردم دانست و گفت: کمیته امداد نهادی است که سعی می‌کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند که این موضوعی بسیار مهم است.

وی تلاش‌های کمیته امداد را در جهت خدمت به محرومین عبادتی ارزشمند دانست و عنوان کرد: کمک به ضعفا و سائلین عبادتی بزرگ است.

مظاهری از تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی و کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول