اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با ایام‏الله دهه فجر

8 طرح عمرانی و خدماتی در پردیس بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار پردیس از بهره‏برداری هشت طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی این شهر همزمان با ایام‏الله دهه مبارکه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خبر داد.

8 طرح عمرانی و خدماتی در پردیس بهره‏برداری می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری پردیس، هادی رحمتی در جمع مدیران بخش مرکزی تهران اظهار کرد: پروژه‏های عمرانی شهرداری پردیس که در دهه مبارکه فجر افتتاح و یا بازدید می‏شود، هدفی جز رفاه حال عموم را دنبال نمی‏کند.

وی ادامه داد: سه طرح از هشت طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری شهر جدید پردیس به مناطق صنعتی و نواحی کارگاهی اختصاص دارد.

رحمتی تصریح کرد: اجرای کانال بتنی منطقه "سیاه‏سنگ" با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، اجرای کانال مسیل موازی جاده سیاه‏سنگ با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و جدول‏گذاری معابر "خرمدشت" و سیاه سنگ با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال سه طرح عمرانی مناطق کارگاهی قلمداد می‏شود.

شهردار پردیس، این شهر را دیار دانش و قلم خواند و افزود: شهرداری با همراهی همیشگی شورای اسلامی این شهر همواره در پی توسعه امور فرهنگی است.

وی تصریح کرد: با توجه به این رویکرد فرهنگ‏محور، مسئولان مدیریت شهری پردیس دو طرح فرهنگی در پردیس را افتتاح و آماده احداث می‏کنند.

رحمتی اضافه کرد: کتابخانه عمومی فاز سه مسکونی شهر جدید پردیس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون تومان و احداث ساختمان فرهنگی "فردوس" با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از جمله طرح‏های فرهنگی شهر جدید پردیس شمرده می‏شوند.                                                    

شهردار پردیس از بهسازی میدان عدالت این شهر خبر داد و افزود: میدان عدالت از جمله میادین اصلی شهر جدید پردیس محسوب می‏شود بنابراین بهسازی آن برای توسعه مناظر بصری شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاصی به این طرح خاطر نشان کرد: شهرداری پردیس برای تحقق این مهم اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان را اختصاص داد.

رحمتی با اشاره به دیگر پروژه‏های دهه فجر شهر جدید پردیس گفت: زیرسازی و آسفالت معابر محلات یک و دو فاز دو با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و ساخت مجموعه ورزشی فاز دو نیز از دیگر طرح‏های دهه فجر شهر جدید پردیس است.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول