اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت

آغاز به کار انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم از آغاز به کار انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این شهرستان خبر داد.

آغاز به کار انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم رضا جعفرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تبصره ماده 9 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب 15 مهر 88 مجلس شورای اسلامی، مبنی بر تشکیل انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان، پس از برگزاری انتخابات این انجمن فعالیت خود را در سطح شهرستان جهرم آغاز کرد.

جعفرزاده هدف از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و مقررات مربوط به حقوق مصرف‌کنندگان برای ایجاد بستر مناسب، به منظور اجرای سیاست‌ها، برنامه‌ها و مقررات مربوط به حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: از دیگر اهداف این انجمن اشاعه فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تثبیت و تعمیق آن در بین گروه‌های مختلف جامعه به ویژه تبیین وظایف و تکالیف عرضه‌کنندگان و جلوگیری از ایجاد هرگونه تبانی، انحصار و تحمیل شرایط از سوی عرضه‌کنندگان کالا و خدمات است.

 این مسئول انتظار مصرف‌کننده از بازار را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: بالا بودن کیفیت و مناسب بودن قیمت‌ها توسط مصرف‌کننده مورد توجه است و مراجع نظارتی نیز باید در این زمینه فعال‌تر از گذشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باید در مراجع تصمیم‌گیر از جمله شورای کنترل و نظارت این استان‌ و جلسات تنظیم بازار حضور یابند.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول