اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد

جلب اعتماد مشتریان برای خرید کالا با برند قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: وقتی کالایی با برند تولیدی قم در بازار توزیع شود، باید مصرف‌کننده با اطمینان خاطر از کیفیت و خدمات، این برند را تهیه ‌کند.

جلب اعتماد مشتریان برای خرید کالا با برند قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور ظهر امروز در کنفرانس مدیریت و بازاریابی خدمات که در مجتمع فرهنگی وتوس قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز فضای کشور به سمت و سوی بهبود فضای کسب و کار می‌رود که برای این اقدام نیازمند بررسی‌های علمی هستیم.
وی با اشاره به جایگاه قم در سطح جهان گفت: قم خاستگاه انقلاب و ام‌القرای جهان تشیع است و از این شهر در جهان به عنوان آرمان شهر شیعی یاد می‌شود که به همین منظور باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به قم شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز داشت: استان قم برای آنکه بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، دستگاه‌ها و نهادها باید وظایف گوناگونی را که بر عهده دارند به خوبی انجام دهند.
عالی‌پور با بیان اینکه قم باید با تمام شهرهای دنیا متفاوت باشد، افزود: در این صورت زمانی که کالایی با برند تولیدی قم در بازار توزیع می‌شود، مصرف‌کننده با اطمینان خاطر از کیفیت و خدمات این برند را تهیه می‌کند.
وی اذعان داشت: اندیشمندان باید برای رسیدن به تمام آرمان‌هایی که برای قم در نظر گرفته شده است، آموزش‌های عمومی مردم را بر عهده گرفته و از آموزش دستگاه‌های اجرایی بهره‌مند شوند و تجارت قم را به جایگاه واقعی خود برسانند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: برای ایجاد صنف جدید، کسبه و تجار جوان نیازمند زایش افکار جدید بوده که در این راستا باید آموزش‌های لازم داده شود.
عالی‌پور گفت: استان قم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد و 30 هزار واحد صنعتی را در خود جای داده است.
وی با اشاره به عملکرد مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: این مرکز توانست با آموزش‌های کاربردی رتبه دوم و امسال رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول