اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت حماسه 9 دی صورت گرفت

برگزاری مسابقه دوو میدانی نهم دی در ورامین

خبرگزاری فارس: به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه مسابقه دوومیدانی و دوچرخه سواری در شهرستان ورامین برگزار شد.

برگزاری مسابقه دوو میدانی نهم دی در ورامین
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش به مناسبت یوم‌الله نهم دی ماه یک دوره مسابقه دوومیدانی و دوچرخه سواری به مسافت چهار کیلومتر در ورامین برگزار شد.
این مسابقات که از جاده موسی‌آباد ورامین آغاز شد در نهایت به ورزشگاه شهید گلعباسی ختم شد.
در خاتمه این مسابقه بهنام سرچونی، محمد شهرابی و فاضل منصوری به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کرده و هدایای خود را از دستان پر برکت آیت‌الله محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دریافت کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در یوم‌الله 9 دی مردم شریف ایران اسلامی حماسه‌ای شیرین و ماندگار در تاریخ انقلاب و نظام از خود به یادگار گذاشتند و نباید بگذاریم این روز به بوته فراموشی سپرده شود. 
مصطفی زاهدی گفت: در این روز مردم منتظر فراخوان مسئولان نشدند و با حضور خودجوش در صحنه، به توهمات باطل دشمنان و بدخواهان نظام پاسخی دندان شکن دادند. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری، ولایت محوری و ولایت پذیری، بصیرت و دشمن شناسی از جمله مهمترین درس‌هایی است که در این حماسه بی‌نظیر قابل بازخوانی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: روز 9 دی، اوج بیداری و بصیرت مردم در شرایطی بود که برخی عناصر مدعی نقش آفرینی در جامعه سکوت کرده بودند و با سکوت خود زمینه فتنه‌گری بیشتر در جامعه را مهیا کردند.
زاهدی در پایان تصریح کرد: ورامین همواره پیشرو در ولایت‌مداری بوده است و به همین دلیل سعی کردیم برنامه‌های ورزشی روز ۹ دی که تجلی ولایت‌مداری این مردم است در کشور پیشرو باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول