اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ملت ایران اتحاد را در دهه فجر و انتخابات به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ملت ایران در انتخابات مجلس و ایام‌الله دهه فجر بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در معرض نمایش جهانیان می‌گذارند.

ملت ایران اتحاد را در دهه فجر و انتخابات به نمایش می‌گذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان منصور متقی شنبه شب در نشست کمیته ایثارگران دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی در دوران پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و تمام صحنه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشتند، به گونه‌ای که در بسیاری از مقاطع و صحنه‌ها حیرت و سرگردانی دشمنان و ابرقدرت‌ها را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با ایثار و جانفشانی خود درسی به دشمن داده‌اند که تا همیشه تاریخ چشم طمع به خاک پاک این وطن نداشته باشند، لذا در دورانی که تمام جهان به نوعی درگیر اختلافات و مشکلات خود است، تجلیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهیدان، تجلیل از ارزش‌ها و تقویت روحیه شهادت‌طلبی و انقلابی مردم است.

متقی گفت: ما در کشوری ولایی زندگی می‌کنیم که در رأس آن ولی فقیه امام خامنه‌ای که خود از رزمندگان و جانبازان انقلاب اسلامی است، ولایت و رهبری می‌کند و اعتقاد داریم که کشور ما مورد عنایت ویژه امام زمان (عج) است، لذا تجلیل از رزمندگان نشانه این است که ما آنها را فراموش نمی‌کنیم و با این کار روحیه‌ای تازه و بانشاط در جامعه دمیده می‌شود.

فرماندار کوهبنان با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام عظمای ولایت با حضور حداکثری، اتحاد و همبستگی خود را در حفظ نظام و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام (ره) و شهدا به نمایش می‌گذارند.

در پایان نشست کمیته ایثارگران دهه فجر کوهبنان مقرر شد، در دومین روز از دهه فجر مراسم تجلیل از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/ج30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول