اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس اعلام کرد:

اتحاد ملت ایران برای دشمن مأیوس‌کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد ملت ایران برای دشمنان کشورمان موجب یأس و ناامیدی است.

اتحاد ملت ایران برای دشمن مأیوس‌کننده است
یوناتن بت‌ کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت ایران در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری یک انتخابات پر شور هستند اظهار داشت: در شرایط فعلی سران کشورهای مختلف جهان به انحای مختلف برای در تنگنا قرار دادن کشورمان تلاش مذبوحانه‌ای آغاز کرده‌اند ولی ایرانیان از هر قوم، نژاد و زبانی با حضور حداکثری در انتخابات وحدت خود را به نمایش می‌گذارند.
وی حضور میلیونی در انتخابات نشانه عشق ورزیدن ملت به کشورشان دانست و گفت: هم اکنون سران بسیاری از کشورهای جهان ادعای رعایت حقوق بشر را دارند ولی ملت ما آزادانه و هوشمندانه در انتخابات شرکت می‌کنند تا بر مدعیان دروغین حقوق بشر استقرار حکومت مبتنی بر مساوات در کشورمان به اثبات برسد.
این مسئول شرکت در انتخابات گامی در راستای تحقق منویات رهبری عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در ایام اخیر طی فرمایشات خود بر حضور مردم در انتخابات تأکید کرده‌اند لذا در راستای جلب خشنودی رهبری باید در این زمینه اهتمام شود.
وی با بیان اینکه حضور ملی در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بوده و برگزاری انتخاباتی پر شور نماد همبستگی محسوب می‌شود گفت: پیروان سایر ادیان با شرکت در انتخابات ثابت می‌کنند در ایران به معنای واقعی کلمه روحیه مساوات و برابری حاکم است، اقشار مختلف مردم در کنار یکدیگر  فعالیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دوستانه دارند.
این مسئول با بیان اینکه آشوریان مشکلات خود را در خانواده بزرگ ایرانیان حل می‌کنند، ادامه داد: پیروان آیین آشوری هر مشکل و مسئله در هر یک از حوزه‌ها داشته باشند مانند سایر اقشار جامعه اعم از کرد، ترک و فارس با گفت‌و‌گو کردن حل می‌کنند.
نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ایران نسبت به اقلیت‌ها هیچ‌گونه تبعیضی اعمال نمی‌شود و همه از امکانات برابر و مساوی در بخش‌های مختلف برخوردار هستند .
انتهای پیام/ر10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول