اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

دهه‌فجر یادمان وحدت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی یادمان اتحاد، دلبستگی و وحدت ملت ایران و مناسب‌ترین زمان ممکن برای معرفی دستاوردهای گرانبهای انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

دهه‌فجر یادمان وحدت ملت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حسین شرافتی‌راد در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر نهبندان زنده نگه داشتن یاد شهدا را به ویژه در ایام دهه مبارک فجر از برنامه‌های مهم ستاد دهه فجر شهرستان دانست.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه اکنون بیش از هر زمان دیگری نوجوانان و جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند گفت: اکنون ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
شرافتی‌راد افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید بر این پایه استوار باشد که دستاوردهای انقلاب اسلامی به اشکال مختلف به نسل نوجوان و جوان که انقلاب را ندیده‌اند معرفی شود.
وی بهره‌برداری از 89 طرح عمرانی و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در ایام‌الله فجر سال گذشته برشمرد.
وی با اشاره به تقارن دهه ‌فجر امسال با هفته وحدت و هفدهم ربیع‌الاول گفت: این مهم بستری برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های انقلاب اسلامی است.
فرماندار نهبندان افزود: دهه ‌فجر یادآور طلیعه پیروزی حق بر باطل است و دشمنان به دلیل ضربه خوردن از انقلاب اسلامی به دنبال کمرنگ جلوه دادن جشن‌های انقلاب هستند.
شرافتی‌راد تاکید کرد: بیداری اسلامی در جهان الگو گرفته از انقلاب اسلامی است و باید با عزت و افتخار در سالروز پیروزی انقلاب جشن گرفت و استکبار را به زانو درآورد.
وی با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه ‌فجر با هفته وحدت در سال‌جاری گفت: این مهم اتفاق فرخنده‌ای است که در صورت بهره‌‌برداری مناسب می‌تواند برکات زیادی برای کشور داشته باشد.
فرماندار نهبندان با تاکید بر هفته وحدت و دهه‌ فجر گفت: امسال برنامه‌های ویژه‌ای در مناطق اهل سنت و همچنین مناطق روستایی و عشایری کشور برگزار خواهد شد.
شرافتی‌راد گفت: دهه‌ فجر فرصت مناسبی برای بیان و بازتاب خدمات نظام اسلامی در روستاها و مناطق مرزی و عشایرنشین است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول