اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

اتحاد ملت ایران در جهان مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: اتحاد ملت بزرگ ایران بین کشورهای جهان مثال‌زدنی است.

اتحاد ملت ایران در جهان مثال‌زدنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، مجید هاشمی شامگاه شنبه در جلسه‌ هم‌اندیشی که برای تبیین موضوع دشمن‌شناسی تشکیل شد اظهار داشت: ملت ولایتمدار و انقلابی در همه احوال و موقعیت‌ها حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اعلام کرده‌اند با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر اتحاد و یکدلی خود به منصه ظهور رسانده‌اند.
وی تصریح کرد: دشمنان با همه توان و قدرت در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب به ویژه در سال‌های اخیر به صحنه آمده‌اند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه سخت و کاری وارد کنند، اما با هوشیاری ملت ایران، با عنایت ویژه خداوند و به دلیل حضور رهبری فرزانه و عالیقدر همه توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به دلیل هوشیاری ملت و پیروی آنها از رهبری تاکنون مرعوب و رسوا شده‌اند در هیچ یک از ابعاد موفقیت‌های مورد انتظار خود کسب نکرده‌اند با وجودی که برای لطمه زدن به ملت ایران به میزان هنگفت سرمایه‌گذاری کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حماسه شورانگیز 9 دی پشت‌سر گذاشته‌ایم، عنوان کرد: جریان فتنه به دشمنان و سفارت‌های خارجی وابسته بود به طوری که برای جهت دهی به فتنه با فتنه‌گران همکاری کردند به سفارش آنها عده‌ای به اهل بیت و عاشورا اهانت کردند به اعتقادات ملت مسلمان ایران بی‌حرمتی کردند.
این مسئول اذعان داشت: ملت سلحشور و متدین ایران با حضور خودجوش از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب دفاع کردند و فتنه‌گران برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستاده شدند به طوری که حماسه 9 دی مانند سایر جشن‌های ملی از جمله دهه فجر، 12 فروردین یک خاطره دلنشین برای ملت ما و یک درس عبرت برای دشمنان نظام قلمداد می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول