اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرفی:

شکست ملوان دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: شکست ملوان دور از دسترس نیست و با پیروزی مقابل این تیم ثابت می‌کنیم، شکست مقابل فولاد خوزستان تنها یک اتفاق و حادثه فوتبالی بود.

شکست ملوان دور از دسترس نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اصغر شرفی شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار حساس مس سرچشمه و ملوان بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی چند روز گذشته اقدامات خوبی برای احیای وضعیت روحی و روانی بازیکنان تیم انجام شده است تا بازیکنان شکست تلخ مقابل فولاد خوزستان را به فراموشی بسپارند و بازیکنان ما باید بدانند، هیچ چیز دیگر به عقب بر نمی‌گردد.
وی در زمینه دیدار برابر ملوان افزود: ملوان تیم محلی و ریشه‌داری است، این تیم از جمله تیم‌های با هویت فوتبال کشور است و بازیکنان این تیم با تمام وجود برای تیمشان بازی می‌کنند.
شرفی بیان داشت: بازیکنان مس اگر خواهان پیروزی هستند، باید بدانند، برابر این تیم مثل خودشان بازی کنند، بازیکنان این تیم به خوبی از یکدیگر شناخت دارند اما این مسئله نباید موجب شود، بازیکنان ما برابر حریف به دنبال کسب پیروزی نباشند.
وی خاطرنشان کرد: شکست دادن ملوان دور از دسترس نیست و با پیروزی مقابل این تیم ثابت می‌کنیم، شکست مقابل فولاد خوزستان تنها یک اتفاق و حادثه فوتبالی بود.
سرمربی صنایع مس سرچشمه پیرامون دیدار مقابل فولاد خوزستان و نتیجه این مسابقه گفت: این بازی روز خوب فولادی‌ها و روز بد ما بود، تیم ما پس از تساوی برابر سایپا یک روند معمولی را در پیش گرفته بود و ما منتظر بودیم تا افزوده شدن بازیکنان جدید به تیم شتاب خوبی برای جدا شدن از انتهای جدول بگیریم.
وی به تعطیلات 15 روزه لیگ اشاره و عنوان کرد: طی این مدت من به مرخصی نرفتم و به دنبال راه حلی برای جذب بازیکنان برای رفع خلاء موجود در خط حمله تیم بودم، حتی در این بین بازیکنی که هفته‌ها به دنبالش بودم، وقتی برای تمرینات و تست پزشکی به سرچشمه آمد با هوشیاری متوجه پارگی رباط این بازیکن شدیم که این مسائل نیز از بدشانسی‌های ما بود.
شرفی گفت: ما حتی یک نفر از بازیکنان خارجی خود را در بازی مقابل فولاد در اختیار نداشتیم، دو نفر از خارجی‌های ما به دبی رفته بودند تا ویزای خود را تمدید کنند و جانز هم در آمادگی خوبی نبود و فولاد تیمی است که فوتبال مدرسه‌ای و کلاسیک و با برنامه‌ای بازی می‌کند.
وی تصریح کرد: متعجبم از اینکه این تیم قهرمان لیگ نمی‌شود، این باشگاه جلوتر از زمان فعلی حرکت می‌کند و برخی با عوام‌فریبی می‌گویند، ما با بازیکنان جوان بازی می‌کنیم.
سرمربی مس سرچشمه پیرامون حسینی دستیار سابقش در مس سرچشمه گفت: این مربی را من به مس آوردم، اما بزرگ‌ترین ضربه را این شخص به من در این تیم زد و پس از هفته دومی که من تیم را به دست گرفتم، چهره دیگری از خودش به من نشان داد.
شرفی در زمینه مذاکرات با ابراهیم قاسم‌پور برای حضور در مس سرچشمه گفت: زمانی که مس در آرامش بود، تیم مشکلات آنچنانی نداشت و قاسم‌پور با داماش به مشکل خورده بود با وی صحبت کردم و از وی خواستم به مس سرچشمه بیاید و به این تیم کمک کند اما او به دلایلی نمی‌توانست به کرمان و سرچشمه بیاید، اما اگر صحبت‌های مجدد مسئولان باشگاه با این مربی صحت داشته باشد، این حرکت نوعی دور زدن شرفی است و حرکت قشنگی نیست و اگر این مسئله واقعیت داشته باشد، من دیگر در سرچشمه نمی مانم.
وی با بیان اینکه نمی‌توانم، یک سری صحبت‌ها را علنی کنم، بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی حاکم بر سرچشمه و بازیکنان موجود در بازار حداکثر تلاش خود را برای جذب بازیکنان به کار گرفتیم.
شرفی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که اخراج تعدادی از بازیکنان تیمش در پایان نیم‌فصل نخست را حرکتی عجولانه خواند، گفت: شاید این مسئله درست باشد اما یک بازیکنی مریض چون علی مولایی که همه در تیم از این بازیکن شکایت داشتند را باید کنار می‌گذاشتم، به مولایی در هیچ تیمی به اندازه مس سرچشمه بازی ندادند و این بازیکن در مجموع 20 دقیقه برای تراکتور بازی کرده بود.
سرمربی مس سرچشمه اظهار داشت: در 12 بازی نیم‌فصل نخست برای مس سرچشمه 11 پوئن کسب کردم، راه‌آهن با بازیکنان و سرمربی مطرح خود نیز 12 امتیاز در نیم‌فصل به دست آورد و من تمام تلاش خود را برای خروج مس از بحران به کار گرفته‌ام و اکنون نیز ناامید نیستم و فوتبال حساب و کتاب دارد.
شرفی با بیان اینکه هماهنگ شدن بازیکنان کمی موجب شده تا از لیگ عقب بیفتیم، گفت: من با مس سرچشمه به دنبال بازی خوب نیستم و در شرایط فعلی به جمع کردن امتیازات احتیاج بیشتری دارم، اما اگر مس در گلزنی مشکل دارد، این مسئله به مهره‌ها و بازیکنانی که من در اختیار دارم، ارتباط دارد.
وی در زمینه رضایتش از عملکرد حسن هوری ابراز داشت: حسن دروازه‌بان خوبی است، اما این دروازه‌بان زمانی که دو مدافع خوب در کنارش باشد از دروازه با خیال آسوده‌تری حفاظت می‌کند.
شرفی در پاسخ به سئوالی پیرامون بازی دادن در دقایق پایانی مسابقات به محسن مظفری عنوان کرد: کیفیت کاری محسن مظفری در دقایق پایانی بازی بیشتر به چشم می‌آید و این بازیکن تا به حال موقعیت‌های گلزنی زیادی کسب کرده که نتوانسته به خوبی از آنها استفاده کند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر فرصت کافی وی به منظور القای تفکراتش به بازیکنان مس اظهار داشت: من نمی‌دانم در این تیم چه می‌گذرد، تا کنون با بازیکنانی این چنین برخورد نداشتم به نظر من در این تیم سکته اتفاق افتاده است و این سکته برای ما مشکلات زیادی ایجاد کرده است.
سرمربی مس سرچشمه با بیان اینکه بازیکنان ما از هیچ تیمی هراس ندارند و این مسئله در دیدار برابر استقلال در ورزشگاه آزادی و تراکتور سازی در تبریز اثبات شده است، گفت: در فوتبال ایران همه تصور دارند، پول حلال مشکلات است، اما زمانی ابزار واقعی فراهم نباشد، هیچ چیز جای خودش قرار ندارد.
شرفی با بیان اینکه من از جمله مربیانی هستم که هرگاه در هر تیمی حضور داشتم 20 نفر را با خود به آن تیم نبردم، افزود: اگر در برابر ملوان بازی آخر حضورم در مس سرچشمه باشد، بهترین بازی را از تیمم می‌بینید.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول