اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی خبر داد

پرداخت پاداش 12 میلیون ریالی به بازیکنان ملوان

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه ملوان منطقه آزاد انزلی از پرداخت پاداش 12 میلیون ریالی به بازیکنان و کادر فنی تیم ملوان خبر داد.

پرداخت پاداش 12 میلیون ریالی به بازیکنان ملوان
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، امین افقی صبح امروز در جمع کادر فنی و بازیکنان ملوان با اشاره به پرداخت پاداش 12 میلیون ریالی تیم ملوان اظهار داشت: این پاداش به منظور قدردانی از پیروزی‌های ملوانان در دو بازی مقابل پرسپولیس و راه آهن تهران به حساب هر یک از بازیکنان و کادر فنی واریز شد.
وی، مجموع پاداش پرداخت شده را 400 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: پاداش مذکور از طرف علیرضا بهمنی مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با هدف قدردانی از زحمات مجموعه کادر فنی و بازیکنان که با کسب نتایج اخیر پاسخگوی حمایت هواداران همیشه همراه ملوان بودند و غیرت و تعصب خود را به پیراهن ملوان نشان دادند، قبل از بازی حساس ملوان برابر ذوب‌آهن اصفهان پرداخت شد.
مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان به حرکت رو به رشد این تیم در نیم فصل دوم امسال و عدم باخت و بسته نگاه داشتن دروازه ملوان در پنج بازی اخیر اشاره کرد و درباره وضعیت مالی باشگاه ملوان بیان داشت: تمام هزینه‌های جاری ملوان از طرف سازمان منطقه آزاد انزلی تأمین شده و نیروی دریایی به عنوان مالک تیم در جذب بازیکن سرباز و فراهم آوردن امکاناتی مانند زمین تمرین و وسایل ایاب و ذهاب کادر فنی و بازیکنان را همراهی می‌کند هر چند که در فصل جاری خواسته‌های سرمربی تیم در جذب بازیکنان ملی‌پوش سرباز برآورده نشد.
وی، اضافه کرد: از مسئولان استان انتظار می‌رود که در تأمین هزینه‌ها منطقه آزاد انزلی را تنها نگذارند و به تعهدات خود در قبال تیم ریشه‌دار و مردمی ملوان عمل کنند.
افقی خواستار توجه بیشتر به مقوله داوری شد و افزود: با توجه به اینکه اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است، اما این اشتباهات در این فصل در نتایج و امتیازات کسب شده ملوان نقش منفی داشته است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول