اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت:

مسئولان اجرایی حرمت خون شهدا را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: رفتار و گفتار مسئولان و مدیران اجرایی باید به گونه‌ای باشد که حرمت خون شهدا را حفظ کند.

مسئولان اجرایی حرمت خون شهدا را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمود معناصری عصر امروز در کمیسیون بانوان شهرستان جیرفت اظهار داشت: باید در ایام‌‌الله دهه فجر رویدادهای دوران انقلاب را بر اساس واقعیت‌های موجود برای نوجوانان به ویژه مقطع دبیرستان بیان شود.

وی افزود: باید از سخنرانان و کارشناسان مطلع و آگاه که در متن این انقلاب حضور داشته‌اند، در مراسم این ایام دعوت به عمل آید تا با بیانات مستند و درست به شبهه‌ها جوانان پاسخ دهند.

معناصری تصریح کرد: باید با شیوه‌های متناسب با سن این نسل از انقلاب، آن‌ها را با دوران و اتفاقاتی که در آن حضور نداشته و هیچ درکی از آن ندارند، آشنا کرد.

وی ابراز داشت: باید ارزش والای شهدای گرانقدر دفاع مقدس و انقلاب و عزتی که به نظام جمهوری اسلامی بخشیدند، برای نوجوانان و جوانان بازگو کرد.

معناصری بیان داشت: ادامه حیات انقلاب اسلامی به دست جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است که با الگوگیری از عملکرد دست‌اندرکاران نظام در مورد آن به قضاوت می‌نشینند.  

وی عنوان کرد: رفتار و گفتار مسئولان و مدیران اجرایی باید به گونه‌ای باشد که حرمت خون شهدا را حفظ کند.

معناصری گفت: زمانی می‌توانیم امیدوار باشیم که قشر جوان اهداف و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس را درک کنند و با اعتقاد راسخ ادامه‌دهنده شیوه و منش آن‌ها باشند.

وی با بیان اینکه هفته وحدت باید در برنامه‌های دهه فجر نیز گنجانده شود، اظهار داشت: حضور تیم‌های مختلف ورزشی در روز 22 بهمن ماه می‌تواند، موجب حضور گسترده‌تر مردم شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول