اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل ارشاد البرز تأکید کرد

ضرورت تبیین ارزش‌ها و رساندن پیام انقلاب به نسل امروز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر ضرورت تبیین ارزش‌ها و رساندن پیام انقلاب به نسل امروز تأکید کرد.

ضرورت تبیین ارزش‌ها و رساندن پیام انقلاب به نسل امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علاالدین سیفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان هر چه تلاش کنند نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، ‌آنان در نظر دارند تا با توطئه‌های گوناگون نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار خدشه کنند.

وی ادامه داد: مسئولان‌ به ویژه مدیران فرهنگی در دستگاه‌های مختلف باید تمام تلاش خود را برای برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب داشته باشند و این را مهم‌ترین وظیفه خود تلقی کنند.

این مسئول با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسم‌های گوناگون این ایام عنوان کرد: به منظور آشنایی بیشتر جوانان با انقلاب، معاونت فرهنگی، مطبوعاتی این اداره کل اقدام به تهیه و توزیع نرم‌افزار پرتو انقلاب در ایام دهه مبارک فجر خواهد کرد که در این نرم‌افزار به بخشی از کارنامه انقلاب اسلامی اشاره شده است.

سیفی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل امروز را بیش از گذشته با آرمان‌های انقلاب آشنا سازیم.

وی در ادامه سخنان خود از توزیع نرم‌افزار شناخت شخصیت مقام معظم رهبری با عنوان شکوه ولایت در این استان خبر داد و گفت: این نرم‌افزار در بین اقشار مختلف مردم و در ایام دهه فجر توزیع می‌شود.

سیفی برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر در استان و برگزاری جلسه عصر شعر و قصه را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام عنوان ‌و خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی شعر فجر با همت انجمن شعر آیینی 19 بهمن ماه با شرکت شاعرانی از استان‌های البرز، همدان و قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول