اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

ایران‌های کوچک از جنس انقلاب اسلامی در خاورمیانه شکل گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: ایران‌های کوچک از جنس آرمان‌های انقلاب اسلامی در خاورمیانه و جهان در حال شکل‌گیری است.

ایران‌های کوچک از جنس انقلاب اسلامی در خاورمیانه شکل گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) در دورانی که بشریت در سیطره نظام سلطه بود، نور آزادمنشی و نگاه توحید در دل تاریخ معاصر را زنده کرد. 
وی افزود: امام خمینی (ره) احیاگر بی‌نظیر عصر حاضر است که آثار و برکاتش هنوز در دنیا دیده می‌شود.
خطیب جمعه زاهدان بیان داشت: امسال در حالی به پیشواز جشن‌های دهه فجر می‌رویم که استکبار جهانی آفت زده و ناتوان از رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سلیمانی تصریح کرد: آنها تلاش دارند ایران را با تحریم و ایجاد یأس و ناامیدی از پا در آورند لذا باید در برابر توطئه‌های استکبار هوشیار باشیم.
وی اضافه کرد: در حالی به استقبال دهه فجر می‌رویم که تغییرات موجود در کشورهای اسلامی به سمت شکسته شدن هیمنه نظام استکبار است.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب برای خسته کردن اراده مردم به بحث اقتصادی روی آورده‌اند به همین منظور مسئولان در این بحث دقت نظر داشته باشند زیرا که اگر اقتصاد نظام به دست معتقد و مؤمن باشد بقای نظام را به دنبال دارد و اگر غیر از این باشد و اقتصاد کشور به دست نالایق بیفتد خطر بزرگی برای انقلاب محسوب می‌شود.
سلیمانی عنوان کرد: دولتمردان به اقتصاد مردم بهاء داده و به آن توجه داشته باشند تورم و گرانی بر بدنه ملت فشار وارد کرده و این امر نیازمند بازنگری در امور اقتصادی کشور است.
وی افزود: اکنون نظام جمهوری اسلامی با جواب کوبنده ملت ایران به تمامی تحریم‌ها و تهدیدها در اوج اقتدار قرار دارد و دنیای استکبار در نهایت ضعف به سر می‌برد.
خطیب جمعه زاهدان گفت: انقلاب اسلامی از گردنه‌های مختلف عبور کرده و به یک جاده صاف رسیده و با سرعت به طرف قله‌های استاندارد جهانی نزدیک‌تر می‌شود.
انتهای پیام/خ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول