اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

برای تحقق مصوبات بهار تلاش شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر بهار گفت: برای تحقق مصوبات در شهرستان بهار تلاش شود.

برای تحقق مصوبات بهار تلاش شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عظیمی‌زاده بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان همدان اظهار کرد: در شهرستان بهار دغدغه‌هایی مبنی بر انجام پروژه‌ها و مصوبات سفر ریاست جمهوری وجود دارد که باید در راستای تحقق مصوبات تلاش کرد.

وی اضافه کرد: افتتاح سالن ورزشی بانوان و مجتمع ورزشی کارگران بهار از جمله مصوباتی بوده که اجرا نشده و مورد نیاز شهرستان بهار است.

امام جمعه شهر بهار نبود پلیس +10، عدم وجود شرکت حمل و نقل، کندی روند پیشرفت مسکن مهر، متوقف شدن ساخت حوزه علمیه، گسترش مصلی و عدم توسعه مرقد آیت‌الله بهاری را از دیگر مشکلات شهرستان بهار برشمرد.

وی به خدمات دولت خدمتگزار اشاره کرد و افزود: دولت در زمینه‌های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است ولی باید به اعداد و ارقام ارائه شده بیشتر توجه شود.

عظیمی‌زاده ادامه داد: امروز یکی از ویژگی‌های انقلابی مردم، در صحنه بودن آنان است و مردم تحقق مطالبات خود را می‌خواهند و باید اقدامات دولتمردان برای مردم محسوس و قابل درک باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر انتقادی از سوی امام جمعه صورت می‌گیرد، در راستای رسیدن به اهداف عالیه نظام است.

امام جمعه شهر بهار تصریح کرد: نزدیکی شهرستان بهار به مرکز استان باید به صورت یک فرصتی تلقی شود و نباید به عنوان تهدید شمرده شود.

وی گفت: بحث سند آمایش استان سند تیزهوشانه و هوشمندانه است که امید است ارتقای سطح استان بر اساس برنامه‌های سند باشد و کسب پیشرفت در راستای سند نشاندهنده تدبیر قابل توجه در استان است.

استاندار همدان نیز اظهار داشت: سفرهای منظم شهرستانی با قصد اثرگذار بودن در مصادیق است و اعتقاد ما برگزاری نمایشگاه اعداد و ارقام نیست بلکه آمار و ارقام را با دقت بررسی خواهیم کرد تا آمار درست به مردم ارائه شود و ممکن است با بررسی‌های به عمل آمده گزارشات تعدیل شود.

کرم‌رضا پیریایی اضافه کرد: معاونان استانداری باید کارهای تخصصی خود را با جدیت تمام پیگیری کنند تا مشکلات پیش رو را رفع کنند.

در ادامه جلسه پیشرفت فیزیکی مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر ریاست جمهوری اعلام شد.

در دور اول سفر ریاست جمهوری به شهرستان 62 مصوبه، در دور دوم 98 مصوبه و دور سوم نیز 118 مصوبه برای شهرستان بهار در نظر گرفته شد که سه مصوبه در دور اول سفر و پنج مصوبه در دور دوم سفر در حال اجرایی است و به اتمام نرسیده است.

در دور سوم نیز 43 مصوبه اجرا شده، 52 مصوبه در دست اجراست و 23 مصوبه در حال پیگیری است و پیشرفت پروژه‌های دور سوم به طور متوسط 54 درصد است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول