اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری برای اجرای مصوبات سفرهای دولت در سمنان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان از پیگیری استاندار سمنان برای اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

پیگیری برای اجرای مصوبات سفرهای دولت در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی افزود: در ادامه پیگیری‏های استاندار سمنان در خصوص اجرای مصوبات دولت و حل مسائل و مشکلات آن، عباس رهی با تنی چند از مقامات کشوری در تهران دیدار و گفت‏وگو کرد.
دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان اضافه کرد: استاندار سمنان در خصوص مصوبات بخش جهاد کشاورزی و مسائل و مشکلات مربوط به آن با وزیر جهاد کشاورزی و در ارتباط با پیگیری مصوبات بخش بهداشت و درمان با معاون وزارت بهداشت و درمان گفت‏وگو کرد.
کارخایی افزود: رهی هم‌چنین در خصوص ساماندهی اراضی مورد درخواست لشکر 58 ذوالفقار با معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح و در خصوص تعهدات و مصوبات بانک رفاه در استان با مدیرعامل بانک رفاه ایران دیدار کرد.
دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان ادامه داد: استاندار سمنان در رابطه با تعهدات و مصوبات بخش بانک ملی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک ملی دیدار و گفت‏وگو کرد.
وی افزود: در این دیدارها که جمعی از مدیران استان سمنان نیز حضور داشتند، بر حل مشکلات مرتبط در استان و تسریع در اجرای مصوبات سفرها به خصوص سفر دور سوم ریاست جمهوری به استان سمنان تاکید شد.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول