اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد

انجام پروژه آب‌رسانی به دشت خوشاب تا سال آینده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: تا سال آینده پروژه آب‌رسانی به دشت خوشاب انجام و با این اقدام تمام روستاها از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

انجام پروژه آب‌رسانی به دشت خوشاب تا سال آینده
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌‌پور در مراسم دهگردشی در روستاهای کنرود، بیشه، علی هدیه علیا، درخت توت و دهستان لانو از توابع بخش درح اظهار داشت: یک کشتارگاه عظیم صنعتی نیز در این منطقه در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود.
وی افزود: با راه‌اندازی این کشتارگاه اشتغال زیادی برای مردم به وجود خواهد آمد.
فرماندار سربیشه هم‌چنین به فعال بودن بازارچه مرزی ماهیرود و فرصت‌های شغلی ایجاد شده در آن اشاره کرد و از مردم خواست از این ظرفیت استفاده کافی را ببرند.
حسین‌پور از اختصاص اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای راه روستایی منطقه خوشاب نیز خبر داد.
وی ابراز امیدواری کرد: تا دو سال آینده مشکل راه روستای بیشه که مسیر صعب‌العبوری دارد به طور کامل رفع شود.
فرماندار سربیشه هم‌چنین از مردم خواست با تبدیل دامداری سنتی به صنعتی و تغییر کشت و تولید علوفه دامی زمینه رفع مشکلات دام را فراهم آورند.
حسین‌پور به اعطای تسهیلات و حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی اشاره کرد و در مورد تجهیز خانه‌های ورزش و رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه قول مساعد داد.
در این دیدار دهیاران و شوراهای روستا نیز به بیان مشکلات خود از قبیل کم‌آبی، کمبود علوفه برای دام، نبود راه آسفالته برای دسترسی به روستای بیشه، بیکاری جوانان، نبود سالن‌های ورزشی و یا خانه‌های ورزش، ناتوانی در پرداخت اقساط وام بانکی، عدم پوشش تلفن‌همراه روستایی و برخی مسائل دیگر پرداختند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول