اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ملت ایران اجازه تحمیل تفکرات منحرف را نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ملت ما به درجه‌ای از بصیرت و آگاهی دست یافته‌اند که به هیچ کس اجازه تحمیل تفکرات منحرف و نظرات شخصی منفعت‌طلبانه را نمی‌دهد.

ملت ایران اجازه تحمیل تفکرات منحرف را نمی‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی در شهر نمین اظهار داشت: امروز ملت ما با بهره‌گیری از تعالیم ارزشمند دینی، آموزه‌های قرآنی و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری به درجه‌ای والا از بصیرت و آگاهی دست یافته و در موقعیتی قرار دارد که به هیچ کس اجازه تحمیل تفکرات منحرف و نظرات شخصی منفعت‌طلبانه را نمی‌دهند.
وی افزود: در کنار ترویج اندیشه‌های ارزشمند، باید از ایده‌‌ها و طرح‌های راهبردی و توسعه‌ای مردم و نخبگان نیز بهره برد چرا که این ملت هستند که خدمت را به خادمان خود تکلیف می‌کنند.
محمدی ابراز داشت: می‌‌توان تعریف علمی و عاقلانه‌ای از خدمت ارائه داد که در بستر آن بسیاری از مشکلات عمومی و موانع پیشرفت و آبادانی حل شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اندیشه‌های مطلوب کنونی حاصل مدیریت عالمانه حضرت امام (ره) و استمرار آن توسط مقام عظمای ولایت است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع اقتصادی جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی ما به عنوان مدعیانی که قصد چوپانی بر دنیا  را دارند، خود با ورشکستگی‌های بزرگ اقتصادی روبرو هستند.
وی بیان داشت: جنبش‌های متعددی که در قلب اروپا و کشورهای غربی و به ویژه آمریکا رخ داده است حکایت از آن دارد که مدعیان مدیریت بر جهان در میادین اقتصادی نتیجه را باخته‌اند و حربه‌هایی نظیر انحصار اقتصادی آنان هیچ ثمری در بر ندارد.
محمدی تصریح کرد: آنان برای چوپانی بر دنیا به دنبال ارائه تعریفی از حداکثرها و حداقل‌ها هستند اما ملت‌های آزاده، مقابله‌های خردمندانه‌ای را در پیش گرفته‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انواع تحریم‌های اقتصادی دست پخت استکبار جهانی برای ما بوده اما ملت ما با الهام از ائمه اطهار(ع) ثابت کرده‌‌اند در مقابل انحصارات اقتصادی هرگز پا پس نکشیده‌اند.
محمدی همچنین با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها، ابراز داشت:این طرح بزرگ به عنوان اقدام شجاعانه دولت، مقدمه‌ای محکم برای مقابله با جنگ بزرگ اقتصادی جهان بود که با همراهی بسیار هوشمندانه ملت، عرصه را بر دشمنان تنگ کرد.
وی در پایان با بیان برخی مزایای طرح هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: در سال‌های آینده ثمرات مهم این طرح بزرگ، نمود بیشتری پیدا کرده و ایران اسلامی به الگویی جهانی در زمینه اقتصادی مبدل خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول