اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:

احساس مسئولیت بوشهری‌ها در تامین امنیت ستودنی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: احساس مسئولیت مردم بوشهر برای تامین امنیت و آسایش در جامعه ستودنی است.

احساس مسئولیت بوشهری‌ها در تامین امنیت ستودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نعمت‌الله منصوری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی و نقش مشارکت مردم در تامین امنیت  اظهار داشت: بی‌شک مشارکت و نقش مردم در تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: در این راستا ارائه آموزش‌های مختلف به شهروندان  برای همکاری بیشتر با ناجا یک ضرورت است.
منصوری گفت: ما در نیروی انتظامی به دنبال مشارکت مردمی هستیم و موفقیت‌های پلیس نتیجه اعتماد و تعامل دوسویه پلیس و مردم است.
وی بیان داشت: تمام فعالیت‌ها در سایه امنیت به دست می‌آید و با تلاش ما در این راه مشخص می‌شود که همکاران ما دارای رسالتی بسیار بزرگ بوده که باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در راه استقلال وطن حتی جان خود را نیز فدا کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش شهروندان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین وظایف پلیس دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت از رسالت بزرگی برخوردار است.
منصوری در ادامه گفت: نیروی انتظامی بر خلاف گذشته بر اساس خواسته و تقاضای شهروندان برنامه‌های خود را تدوین می‌کنند، ما از مردم به طور پیوسته و مکرر نظرسنجی می‌کنیم و اولویت‌های کاری خود را بر همین اساس طراحی و در دستور کار قرار می‌دهیم.
جانشین انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: شهروندان بوشهری، شهروندان منفعل و بی‌تفاوتی نیستند، و نسبت به اعمال مجرمانه دیگران بی‌تفاوت نبوده و نخواهند بود و اگر به شکر خدا امروز این استان یکی از استان‌های امن کشور است، به خاطر پویایی و احساس مسئولیت مردم است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نیز گفت: برای داشتن جامعه عاری از باید پیشگیری از اعتیاد باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه همگانی شود.
حجت‌الله نوری گفت: اعتیاد بیماری پیچیده‌ای است که دارای علل و عوامل متعدد است و بر خلاف تصور بسیاری از مردم که معمولا دلیل اعتیاد را به یک عامل نسبت می‌دهند، اعتیاد به عوامل مختلفی مرتبط است از جمله عوامل زیستی،اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و خانوادگی و شخصی افراد مواد را به دلایل متفاوتی مصرف می‌کنند، حتی دلیل مصرف می‌تواند از ماده‌ای به ماده دیگر تفاوت داشته باشد.
وی در ادامه با اشاره به نقش پیشگیری در مقابله با این اسیب گفت: ما در کنار آگاه‌سازی مردم از آسیب‌های اعتیاد باید به امر پیشگیری نیز توجه جدی داشته باشیم تا از ابتلای برخی از افراد جامعه به دام اعتیاد جلوگیری کنیم.
نوری وجود دوستان ناباب و معتاد، تنهایی و احساس بی‌پناهی افراد را از جمله مشکلات زندگی و عدم توانایی در روبرو شدن با مسائل اجتماعی هستند که موجب می‌شوند شخص معتاد، اعتیاد را پناهگاهی برای خود تلقی کرده و به آن پناه ببرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول