اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

33 پروژه عمرانی در سراب به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 33 پروژه عمرانی با 90 میلیارد ریال در شهرستان سراب به بهره‌برداری می‌رسد.

33 پروژه عمرانی  در سراب به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمدرضا بیرامی صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان سراب در سخنانی با تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را طبق فرمایش بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انفجار نور عنوان کرد و افزود: دهه فجر دهه بیداری و ایستادگی است و هرچه در محسنات انقلاب بگوییم کم گفته‌ایم.
فرماندار سراب، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب ممتاز و بی‌نظیر در دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: چون ما در درون انقلاب قرار داریم، بسیاری از ویژگی‌های ممتاز این انقلاب را عادی می‌دانیم و این در حالی است که تنها یک قسمت از قسمت‌های آن در ظاهر قابل رویت است و آیندگان بیشتر و شایسته‌تر در مورد این انقلاب قضاوت خواهند کرد.
بیرامی، تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در حالی که تحلیلگران و نویسندگان جهان، آینده جهان را به سمت و سوی بی‌دینی پیش‌بینی می‌کردند،با پیروزی انقلاب اسلامی عکس این موضوع اتفاق افتاد و در حال حاضر تحولات منطقه و جهان نشان می‌دهد که دنیا به سوی دینی شدن و معنویت‌گرایی پیش می‌رود.
فرماندار سراب، شناساندن انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف را وظیفه همگان عنوان کرد و گفت: امروز همه وظیفه داریم که به تبیین اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی همت گماریم و در این میان حتی اگر در محافل و مجالس خصوصی نیز از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن سخن بگوییم به وظیفه تبلیغی خود در قبال انقلاب اسلامی بهتر عمل کرده‌ایم.
بیرامی، با تاکید بر ارائه عملکرد ادارات، نهادها و سازمان‌ها به مردم در دهه فجر، حضور گسترده مسئولان و کارکنان دولت در برنامه‌های دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 33 پروژه عمرانی با 90 میلیارد ریال در شهرستان سراب به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار سراب در ادامه با اشاره به سفر فریدون احمدی قائم‌مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و فخرالله مولایی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت همچنین مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به شهرستان سراب و بخش مهربان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های موفق دولت‌های نهم و دهم سفرهای استانی هیئت دولت و به‌تبع آن سفرهای منطقه‌ای مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور است که نتایج بسیار مطلوبی در پیشبرد امور داشته است.
بیرامی، توسعه هر نقطه از شهرستان را امیدوارکننده و تاثیرگذار در توسعه کل شهرستان عنوان کرد و افزود: در جریان سفر‌ معاونان وزیر صنعت به شهرستان سراب و بخش مهربان تاسیس اداره بازرگانی در مهربان مورد توافق قرار گرفت و به زودی اداره بازرگانی در مهربان تاسیس خواهد شد.
فرماندار سراب با اشاره به افتتاح اداره ثبت اسناد و املاک در مهربان خواستار فعال شدن آن و خدمت‌رسانی به مردم شد.
بیرامی، تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به فعالیت مستمر هیئت‌های اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سراب تصریح کرد: در هیئت‌های اجرایی کسی نظر خود را بر دیگری تحمیل نمی‌کند و هرکس به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل می‌کند و آنچه که برای هیئت‌های اجرایی اهمیت دارد تلاش برای حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه انتخابات است.
فرماندار سراب با تاکید عدم بهره‌برداری از ادارات در عرصه تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط کاندیداها اظهار داشت: ادارات نباید دستاویز کاندیداها باشند و رفاقت مدیران با هر یک از کاندیداها نباید باعث بهره‌برداری از امکانات آن ادارات،نهادها و سازمان‌ها به نفع کاندیدایی خاص شود.
بیرامی با اشاره به مسئولیت مدیران تاکید کرد: مدیران در اوقات غیراداری نیز وارد عرصه تبلیغات انتخاباتی نشوند و اگر اجباری در این مورد دارند مرخصی بگیرند و در غیر این صورت برابر قوانین و مقررات با مدیر متخلف برخورد خواهد شد، همان‌گونه که با یکی از مدیران شهرستان سراب به خاطر این مورد برخورد شده است.
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول