اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته منابع طبیعی صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های مختلف این اداره کل همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

افتتاح پروژه‌های اداره کل منابع طبیعی استان زنجان

قدرت سعادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اجرای مسابقه به مناسبت دهه فجر از سوی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و روابط عمومی اداره کل در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مقاله‌نویسی و نقاشی بین دانش‌آموزان مقطع  ابتدائی و راهنمائی از برنامه‌های دهه فجر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان محسوب می‌شود.

وی از اجرای طرح گفتمان انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر از سوی این اداره کل خبر داد و افزود:  این برنامه از سوی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و روابط عمومی  در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان هماهنگی برای مصاحبه اختصاصی با دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نامید.

وی از اهدای جوایز به همکاران و خانواده‌های آنان که تاریخ تولد شان 22  بهمن سال 57 است، خبر داد و بیان داشت: به متولدین 22 بهمن 32 سال گذشته نیز جایزه اهدا می‌شود.

سعادتی ارسال پیامک به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین بهار آزادی پیروزی انقلاب اسلامی به همه همکاران و روابط عمومی استان‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

وی هماهنگی با روزنامه‌های استان و دریافت روز شمار انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: یاد آوری اتفاقات آن دوران در قالب برنامه‌های مختلف از برنامه‌های این دهه محسوب می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان هماهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت همکاران در برنامه‌های نمایشی ایام دهه فجر را از برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

وی هماهنگی نصب پلاکارد، بنر و اقلام تبلیغی و تزئینی و فضا سازی اداره کل و همچنین ایجاد فضای شاد و هماهنگی برای تهیه عکس و فیلم برای مستند سازی این دهه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

سعادتی از افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های مختلف این اداره کل همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته منابع طبیعی 15 تا 21 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول