اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

دشمن در برابر ملت ایران، زخم‌خورده و شکست‌خورده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: دشمن هر چند در برابر عزم و اراده ملت ایران زخم‌خورده و شکست‌خورده است اما هنوز ناامید نشده و به دنبال اجرای سیاست‌های ددمنشانه خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.

دشمن در برابر ملت ایران، زخم‌خورده و شکست‌خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهرم ضمن اشاره به اعیاد فرخنده میلاد پیامبر گرامی اسلام و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر امسال با هفته وحدت مقارن شده که باید از جشن‌های این ایام برای ایجاد وحدت و همدلی مسلمانان نهایت بهره را برد.
وی افزود: با توجه به جنبش‌های بیداری شکل گرفته در کشورهای اسلامی، در دهه فجر انقلاب اسلامی پیام ملت ایران به انقلابیون مسلمان چه به کشورهایی که خود را از بند ذلت حکام مستبد نجات داده و چه به کشورهایی که هنوز تحت ستم حکام خود فروخته هستند، پیام دوستی و برادری است.
راستگو به تلاش دشمن برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته اشاره و عنوان کرد: دشمنان همواره تلاش کرده تا با انواع دسیسه‌ها، توطئه‌ها، فشارها و تحریم‌ها، نظام را به عقب‌نشینی وادار کنند، اما نتیجه معکوس دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه دشمن در برابر عزم و اراده ملت ایران زخم‌خورده و شکست‌خورده است متذکر شد: دشمن هنوز ناامید نشده و در اجرای سیاست‌های ددمنشانه خود دو هدف عمده را در مقابل جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند.
امام جمعه اهرم ادامه داد: خسته کردن مردم و سست کردن اراده مسئولان و خدمتگزاران دو هدف اصلی دشمنان نظام است که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی اخیر نیز در همین راستا صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه دشمن در مقابل عزم و اراده ملت ایران کاری از پیش نمی‌برد خاطر نشان کرد: دست آنان در این توطئه اخیر و تحریم اقتصادی از قبل رو شده بود و در این راستا بود که مقام معظم رهبری در یک اقدام پیش‌دستانه و یک بازخوانی آگاهانه سال 90 را به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری نمودند.
راستگو در بخشی دیگر از سخنان خود به خسارات ناشی از سرمای بی‌سابقه اخیر در استان اشاره و از مسئولان امر در استان خواست تا با برآورد خسارات ناشی از این پدیده آب و هوایی به کشاورزان در شهرستان، حمایت لازم صورت گیرد.
وی همچنین در ایام هفته وقف ضمن تشریح جایگاه والای این سنت الهی در دین مبین اسلام، به نبود اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان تنگستان اشاره و از مسئولان مربوطه خواست تا نسبت به این موضوع، اقدام لازم در اسرع وقت صورت گیرد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول