اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

دشمنان از توان علمی ایران وحشت دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: دشمنان از توان و پیشرفت علمی ایران وحشت دارند.

دشمنان از توان علمی ایران وحشت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حمید جلالی ‌در همایش دهیاران و سران عشایر ماموستاها حوزه ویژه نبی اکرم(ص) سرچنار ناحیه میاندوآب اظهار داشت: طی سال‌های اخیر به پیشرفت‌های عظیمی در بخش‌ها و علوم مختلف دست یافته‌ایم که برای دشمنان گران تمام شده است و آنها توان دیدن آن را ندارند.
 وی توطئه‌های دشمنان را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یادآور شد و افزود: جنجال‌سازی‌های امروز آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه به جایی نخواهد برد.
فرماندار میاندوآب با اشاره به تحریم ایران و جوسازی غربی‌ها در مورد ناتوانی ایران در بستن تنگه هرمز اضافه کرد: ایران در بحث تحریم اقتدار و عظمت خود را نشان داد و با برپایی رزمایش نشان داد که بستن تنگه هرمز برای ایران مثل آب خوردن است.
فرمانده سپاه ناحیه میاندوآب هم در این همایش گفت: شهادت و شهدا در نزد جوانان مؤمن و انقلابی ما مقام بس عظیم و بزرگی دارند و هیچ چیزی ایران اسلامی را از رسیدن به اهداف خود باز نمی‌دارد.
رسول سیدتاج‌الدینی اضافه کرد: اکنون جهش و حرکت علمی برای ادامه جهاد خودکفایی و مقابله با تحریم‌ها تقویت شده و نخبگان جرأت و جسارت قابل تقدیری در این مسیر از خود نشان داده‌اند.
وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان در مسیر پیشرفت فعالیت‌های صلح آمیز ایران خدشه وارد می‌کند، غافل از اینکه شهادت در راه اعتلای ارزش‌های اسلامی و تقویت نظام جمهوری اسلامی، از بزرگ‌ترین آرزوهای هر عاشق راه و خط امام (ره) است.
این مسئول با بیان اینکه تحریم‌ها هیچ تأثیری در حرکت جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت، اضافه کرد: ملت ایران مانند سابق پوزه استکبار را به خاک می‌مالد و در صحنه‌های علمی نیز مانند انقلاب و جنگ تحمیلی دشمنان ما ناچار به پذیرش شکست و به رسمیت شناختن حقانیت ایران خواهند شد.
سیدتا‌ج‌الدینی در ادامه سخنان خود با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی گفت: خون مطهر شهداست که امروز امت‌های اسلامی را بیدار کرده است و اگر نبود دلاوری‌های رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس امروز از امنیت و عزت خبری نبود.
وی در ادامه مردم ایران اسلامی را در میان خیل ارادتمندان به شهدا، پاسداشت خون شهیدان و احترام به یادگاران و فرزندان و خانواده‌های معظم آنان دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت و سرافرازی امت اسلامی هستند.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول