اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

کوتاه آمدن در برابر دشمنان خواسته ساده‌لوحان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت گفت: هر کس بگوید باید در مقابل دشمن استکباری کوتاه بیاییم تا منافع کشور تامین شود ساده‌لوح است.

کوتاه آمدن در برابر دشمنان خواسته ساده‌لوحان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان اظهار کرد: از ابزار تقرب به خدا اعتقاد بر ولایت و ائمه اطهار می‌باشد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به شهادت امام حسن عسکری (ع) در هشتم ربیع‌الاول توسط معتمد عباسی گفت: این امام همام در هشت ربیع الثانی سال 232 قمری در مدینه متولد شد که نام مادر ایشان حدیث و ملقب به زکی بودند.

حسینی اضافه کرد: امام حسن عسکری (ع) مدت شش سال امامت کرد و در سن 28 سالگی به شهادت رسید.

خطیب جمعه دهدشت گفت: یکی از معضلات دامن‌گیر امت اسلامی رواج فرقه‌های انحرافی بود که یکی از این فرقه‌ها، فرقه واقفیون بود.

حسینی در ادامه به دهه فجر اشاره کرد و گفت: 12 بهمن سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار انقلاب که روز خدایی است را به میهن اسلامی و به همه ملت شریف ایران و مستضعفین جهان از پیش تبریک می گوییم.

وی یادآور شد: بهترین پیروزی برای انسان رهایی از شیطان است و این روزها، ایامی است که ملت ایران از چنگال حکومت بی‌دین و جبار پهلوی رهایی یافتند.

امام جمعه دهدشت ابراز کرد: حکومت پهلوی تمام نمادهای اسلامی و الهی را سرکوب و همواره تحت امر دشمنان اسلام عمل می‌کرد.

حسینی با بیان اینکه برای این ایام باید بزرگترین جشن‌ها و مراسم‌ها را برپا داشت، تصریح کرد: وظیفه داریم از خون کسانی که این انقلاب را به وجود آوردند و آن را ترقی بخشیدند پاسداری کنیم.

خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تحریم نفتی ایران پرداخت و گفت: امروزه کشور عزیزمان از نظر علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همچون خورشید در جهان می‌درخشد و دشمنان با تحریم‌هایی که از بدو انقلاب آغاز کرده‌اند نتوانسته و نخواهند توانست ما را تسلیم کنند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن از این توطئه‌ها تسلیم کردن ملت ایران است، گفت: اگر ما یک گام از حقوق هسته‌ای خود کوتاه بیاییم آنها ده گام جلو خواهند آمد.

حسینی خطاب به ساده‌لوحانی که می‌گویند اگر کوتاه بیاییم این تحریم‌ها کم خواهند شد، گفت: وقتی در ادوار گذشته در برابر استکبار کوتاه آمدیم بیشترین ضرر را کردیم.

وی بیان کرد: با مقاومت و وحدت بین مردم و مسئولان تمام این توطئه‌ها همچون گذشته با شکست مواجه می‌شوند.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: رمز پیروزی و سرافرازی در برابر توطئه‌های دشمنان این است که گوش به فرمان ولایت باشیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول