اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمان:

تصمیم‌گیری جدی برای رژیم صهیونیستی ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: باید دولت‌های مستقل در منطقه روی کار آیند و تصمیم جدی برای رژیم صهیونیستی در منطقه گرفته شود.

تصمیم‌گیری جدی برای رژیم صهیونیستی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان آیت‌الله سید یحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با دعوت و توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: افرادی که راه ظلم و ستم را انتخاب می‌کنند و خود را امام و رهبر جامعه و پیشوای مسلمانان قرار دهند، اهل جهنم هستند.
وی افزود: اطاعت و فرمان‌بری از طاغوت و امام غیرشرعی حرام است.
جعفری توجه به انجام کار خیر را از بهترین الطاف الهی دانست و بیان داشت: نماز و زکات از اهمیت زیادی برخوردار هستند و نماز رمز ارتباط با خالق و زکات رمز ارتباط با مخلوق است.
وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تمام توطئه‌ها ایستادگی کرده‌اند، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی آن قدر به بن‌بست رسیده‌اند که دست به ترور دانشمندان ما می‌زنند.
جعفری اذعان داشت: دشمنان باید در انتظار عواقب کارهای غلط و جنایت‌های بی‌شرمانه خود باشند و فکر نکنند که ملت و نیروهای مسلح ایران صبر می‌کنند و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.
وی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در خاورمیانه به وجود آمده است تا منطقه آرامش نداشته باشد.
جعفری با بیان اینکه بعضی از رهبران کشورهای اسلامی اراده ندارند، گفت: بیداری اسلامی در جوامع روزبه‌روز بیشتر می‌شود.
وی تصریح کرد: باید دولت‌های مستقل در منطقه روی کار آیند و تصمیم جدی برای رژیم صهیونیستی گرفته شود.
جعفری عنوان کرد: امام خمینی (ره) 40 سال قبل خطر رژیم صهیونیستی را به ملت‌های مسلمان گوشزد کرد، اما ترتیب اثر مناسبی داده نشد.
وی با اشاره به هفته وقف بیان داشت: وقف کردن اموال یکی از کارهای پسندیده، ارزشمند و ماندگار در جامعه اسلامی است و باید مردم تشویق به انجام این عمل شوند.
امام جمعه کرمان با تاکید بر احیای فرهنگ وقف در جامعه تصریح کرد: طی دو سال گذشته آمار واقفان در استان کرمان بالا بوده است.
جعفری افزود: واقفان باید نیازهای جامعه را مدنظر قرار دهند و برای وقف مال خود با افراد معتبر و آگاه مشورت کنند.
وی وقف در زمینه فعالیت‌های مذهبی و مسائل دینی، احداث حوزه‌های علمیه، بیمارستان و دانشگاه، کمک به ازدواج جوانان، فعالیت‌های تحقیقاتی و پشتیبانی از مجاهدت‌های علمی را نیاز امروز جامعه دانست.
جعفری ابراز داشت: بی‌تدبیری موجب نابسامانی در بازار ارز و سکه شد و نمایندگان مجلس باید در این زمینه‌ها نظارت کنند و وارد عمل شوند.
وی شرکت در انتخابات را واجب شرعی دانست و اذعان داشت: باید افراد خوش سابقه با ایمان و ولایتمدار را انتخاب کرد.
جعفری با بیان اینکه دشمن به صورت شبانه‌روزی برای مایوس کردن مردم تلاش می‌کند، خواستار حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات مجلس نهم شد.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول