اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی لاریجانی:

ترور برای رژیم صهیونیستی سابقه دیرینه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه طولانی رژیم صهیونیستی در ترور، بر لزوم برخورد با این رژیم تاکید کرد و گفت: این رژیم باید توجه داشته باشد که نمی‌تواند با کشور ایران اینگونه بازی کند.

ترور برای رژیم صهیونیستی سابقه دیرینه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی لاریجانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که برخی از نمایندگان قانون احقاق حق افرادی که ترور شدند را دارای کارایی لازم نمی‌دانند، اظهار داشت: مسئله ترور برای برخی از کشورها مثل رژیم صهیونیستی سابقه طولانی دارد.
وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس در زمینه ترور کشور بد وجهه‌ای است، ابراز داشت: با توجه به اینکه این رژیم در چند سال اخیر نیز نسبت به مسائل هسته‌ای ایران یک حرکت‌های دزدانه‌ای انجام داده است این نشان می‌دهد که باید برخورد درست‌تری با اینها شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجامع بین‌المللی تنها یک اسم و صورت دارند و در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند ابراز داشت: این مجامع گاهی در محکومیت رژیم صهیونیستی ژستی می‌گیرند که مثلا در فضای سیاسی حرفی زده باشند اما عملی پشت حرف آنها نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید رژیم غاصب اسرائیل گوش‌مالی شود، تصریح کرد: این رژیم باید توجه داشته باشد که نمی‌تواند با کشور ایران اینگونه بازی کند.
لاریجانی گفت: قانونی هم که در مجلس به تصویب رسید این است که ساز و کارهای پیگیری این مسائل در مجامع بین‌المللی به نحو درستی انجام شود و همچنین از نظر داخلی به خانواده‌های افرادی که ترور می‌شوند رسیدگی شود که به نظر بنده کار خوبی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص استقلال حوزه اظهار داشت: حوزه باید در بودجه استقلال داشته باشد و نباید بودجه‌اش به دولت حتی دولت جمهوری اسلامی متکی باشد.
وی با بیان اینکه همواره باید ساز و کار استقلال حوزه حفظ شود، خاطر نشان کرد: مرحوم شهید مطهری یکی از نقاط قوت حوزه‌های شیعه را همین استقلال مالی می‌داند که نکته بسیار مهمی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال با بیان اینکه مسئله استغنا و استقلال حوزه دلیل نمی‌شود که دیگران وظیفه‌ خود را انجام ندهند، خاطر نشان کرد: حوزه باید استقلال داشته باشد و مستغنی شود اما دیگران هم وظیفه دارند به ویژه در بخش عمرانی به حوزه کمک کنند.
وی تصریح کرد: ما در سال‌‌های اخیر بودجه‌های خوبی را برای بخش‌های عمرانی حوزه‌ها اعم از حوزه علمیه قم و سایر حوزه‌های علمیه استان‌ها اختصاص دادیم.
لاریجانی یادآور شد: البته در تخصیص، بودجه‌ را گاهی کم دادند که باید پیگیری شود و متاسفانه این مشکلی است که باید نسبت به رفع آن تلاش شود.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول