اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

تحریم نفتی ایران تحریمی پوشالی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه تحریم نفتی اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران را نمادین و پوشالی دانست.

تحریم نفتی ایران تحریمی پوشالی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) تمام حرکات و رفتارهای خود را چه در سیاست و چه در امور شخصی بر مبنای دستورات قرآن کریم تنظیم کرده بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام خمینی (ره) مظهر اخلاص بود؛ یعنی تمام وجودش را خرج بقای اسلام کرد.
خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: کارهای امام خمینی (ره) تنها با عقل و سیاست و تدبیر پیش نمی‌رفت؛ البته تمام اینها در سایه عمل به دستورات قرآن ایجاد شده بود و روح اخلاص در امام راحل موج می‌زد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه افزود: عمل به قرآن کریم و خالص شدن امام خمینی (ره) برای خداوند سبحان رمز پیروزی انقلاب اسلامی و صدور آن به اقصی‌نقاط جهان است.
علما گفت: به برکت انقلاب امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تمام جهان حتی در اروپا و آمریکا از خواب غفلت بیدار شده و علیه مستکبران و اصحاب ظلم و جور قیام کرده‌اند.
امام جمعه کرمانشاه تحریم نفتی اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران را بی‌اثر و پوشالی عنوان کرد و گفت: این تحریم‌ها مربوط به امروز نیست بلکه ملت ایران 33 سال است که با تحریم دست و پنجه نرم می‌کند و همواره نیز تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایران از تحریم‌ها خسارت نمی‌بیند بلکه این اروپایی‌ها هستند که دچار خسارت عظیمی شده‌اند چراکه رگ حیات آنها یعنی تنگه استراتژیک هرمز در چنگال ایران است.
خطیب جمعه کرمانشاه اضافه کرد: این تحریم نیز نمادین و تبلیغاتی بوده و زیر فشار شیطان بزرگ و استکبار جهانی به وجود آمده است؛ اما ملت قهرمان ایران بار دیگر سربلند از این آزمایش بیرون خواهد آمد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در ادامه به 12 بهمن مقارن با هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و افزود: سالروز شهادت این امام همام را به فرزند بزرگوارش، حضرت امام زمان (عج)، رهبر فزرانه انقلاب و ملت ولایی ایران تسلیت عرض می‌کنم.
وی به ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرده و گفت: 12 بهمن و روز بازگشت امام راحل به کشور، مبداء خیر و سعادت برای جهانیان است و امروزه شاهد به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی در سطح بین‌الملل هستیم.
رئیس ستاد برنامه‌های دهه مبارک فجر استان کرمانشاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه به تشریح برنامه‌های این ستاد در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: 22 کمیته در ستاد برنامه‌های دهه فجر استان تشکیل شده و مراکز مختلف آن شروع به فعالیت کرده است.
 عباس سروری اضافه کرد: در ایام‌الله دهه فجر 10‌ هزار برنامه در سراسر استان اجرا می‌شود‌.
انتهای پیام/ی10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول