اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر:

پیشکسوت عرصه نمایشنامه‌نویسی بوشهر تجلیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: در چهارمین دوره شب‌های نمایشنامه‌خوانی بوشهر از سه دهه تلاش‌های مرتضی فیروزی در عرصه نمایشنامه‌نویسی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

پیشکسوت عرصه نمایشنامه‌نویسی بوشهر تجلیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین سیدزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری بوشهر چهارمین دوره شب‌های نمایشنامه‌خوانی ویژه آثار مرتضی فیروزی در سالن نمایش این حوزه برگزار شد.
وی افزود: در این دوره چهار نمایشنامه از مرتضی فیروزی به مدت سه شب توسط گروه‌های نمایشی حوزه هنری بوشهر به روی صحنه رفت و از این اجراهای نمایشنامه‌خوانی استقبال خوبی صورت گرفت.
رئیس حوزه هنری بوشهر خاطر نشان کرد: در شب اول و دوم این دوره نمایشنامه‌های «می‌خواهم تنه باشی» به کارگردانی احمدرضا قربانی،نمایشنامه "یلدای ماهرخ" به کارگردانی طاهره میگلی‌نژاد خوانش و سپس فرید میرشکار در ارتباط با آثار فیروزی سخنرانی کرد.
سیدزاده اظهار داشت: در شب آخر این مراسم نیز دو نمایشنامه " اسب بی سوار "به کارگردانی هدی نوری‌زاده و "یک قدم تا صبح‌دم" به کارگردانی مرتضی فیروزی به روی صحنه رفت.
 
*درخشش هنرمندان فیلمساز در سوگواره ملی 72 راوی
 وی گفت: دو فیلم تولید شده در حوزه هنری استان بوشهر در سوگواره ملی "72 راوی"، با میزبانی استان خراسان جنوبی خوش درخشیدند. 
سیدزاده گفت: در مراسم پایانی این سوگواره، حوزه هنری بوشهر ضمن کسب جایزه بهترین فیلم مستند ‌به‌خاطر فیلم درودگاه به نویسندگی و کارگردانی زینب عربی، جایزه بهترین تدوین مستند به کریم فائقیان برای فیلم مستند درودگاه و جایزه بهترین تحقیق و پژوهش به میترا خواجه‌ئیان و عبدالرسول آذرشب برای فیلم مستند همنوا با زینب را نیز دریافت کرد.    
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول