اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی:

رسالت ما در حفظ انقلاب در هم شکستن هیمنه استکبار است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله نوری همدانی گفت: رسالت ما در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در هم شکستن هیمنه استکبار بود و این رسالت همچنان ادامه دارد.

رسالت ما در حفظ انقلاب در هم شکستن هیمنه استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، وی سه‌شنبه شب در پیام خود به یادواره شهید حیدر مغدانی اظهار داشت: رسالت ما این بود که ارزش‎های اسلامی را حفظ کنیم و تابناک‎تر بسازیم.
 آیت‌الله نوری در این پیام افزود: شهیدان در راه خدا پیام‎های فراوانی دارند و هر قطره‎ای از قطرات خون شهیدان و هر زخمی از زخم‎های پیکر مقدس آنان و هر نقطه‎ای از جبهه‎های این جهادگران برای ما پیامی دارد.
وی تصریح کرد: هر جنازه‎ای از جنازه‎های به خون غلتان و هر تربتی از تربت مقدس آنها و هر لوحی از الواح مزار آنان و هر کوچه و خیابانی که به نام آنها نامگذاری شده است و حتی دیدن همسران، فرزندان، پدران و مادران شهیدان و سایر بازماندگان آنان برای ما پیامی دارند.
آیت‌الله نوری در ادامه پیام خود افزوده است: ای مردم مسلمان و متعهد ایران و ای مسلمانان کل جهان ما برای این منظور به پا خاستیم و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتیم که در راستای جهاد فی سبیل‌الله رسالت خود را انجام بدهیم.
وی یادآور شده است: به پا خاسته‎ایم که هیمنه و قدرت استکبار جهانی را در هم بشکنیم و گرد و غبار ذلت و سرشکستگی که در دوره طاغوت گریبانگیر این ملت شده بود را از چهره آنها با خون خود بشوییم.
آیت‌الله نوری همدانی تاکید کرد: هدف ما این بوده است که به جای آن افتخار و عظمت و سربلندی را برای جامعه اسلامی خود فراهم بسازیم.
در ادامه پیام آمده است: هدف ما از ایثار جان و خون این بود که جامعه‎ای به وجود بیاید که حکومت آن به دست فقیهی آگاه و عادل و مدیر و مدبری که از قرآن مجید و فرهنگ اهل بیت عصمت (ع) الهام می‎گیرد، باشد.
آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: جامعه‎ای که در آن ارزش‎های اسلامی حاکم باشد که الحمدالله منظور ما عملی شد و هم اکنون در رأس این نظام فقیهی فرزانه و شجاع حضرت آیت الله خامنه ای قرار دارد که سکاندار این کشتی و قافله‌سالار این قافله باشکوه و اقتدار است.
آیت‌الله نوری همدانی در پایان پیام آورده است: توفیق روزافزون شما عزیزان که در تشکیل این مجمع متحمل زحماتی شدید و همچنین از شخصیت‎های محترم که دعوت به این مجمع را پذیرفتید تشکر و تقدیر می‎کنیم و از خداوند متعال توفیق پیمودن راه شهیدان و حفظ آرمان آنان را مسئلت می‎کنیم.
در ادامه یادواره خواهر شهید مغدانی با توصیه به مردم گفت: شهدا رفتند تا اسلام زنده بماند و خواسته ما این است که پیرو و در خط ولایت باشید تا اسلام پایدار و سربلند شود.
انتهای پیام/خ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول