اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری و سیاحتی تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ساماندهی آژانس‌های خدمات مسافرتی و گردشگری در قالب اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری و سیاحتی خبر داد.

اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری و سیاحتی تشکیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور در حاشیه هفدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی قم اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی و سیاحتی زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می‌کنند که با تشکیل اتحادیه دفاتر خدمات گردشگری و سیاحتی منسجم شده و به صورت یکپارچه عمل خواهند کرد.
وی تاکید کرد: کمیته‌ای با این هدف با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شده و در آن در خصوص چگونگی این موضوع بحث و بررسی صورت گرفته و ضوابط داخلی این اتحادیه تبیین می‌شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی قم موضوع مصرف جوش شیرین در نانوایی‌ها مطرح و مقرر شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت گیرد.
عالی‌پور با اشاره به فعالیت دکه‌های گل فروشی در حریم بیمارستان‌ها خاطر نشان کرد: ساماندهی گل فروشی‌ها و اغذیه فروشی‌ها در بیمارستان‌ها یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون نظارت بود که مقرر شد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه‌های صنفی این واحدها ساماندهی شوند.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول