اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نکا:

المپیاد دانش‌آموزان شرق مازندران فردا پایان می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی شرق مازندران که در شهرستان نکا برگزار شد فردا به کار خود پایان می‌دهد.

المپیاد دانش‌آموزان شرق مازندران فردا پایان می‌یابد

علی‌اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه این دوره از مسابقات در قالب مسابقات فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی و نمونه دولتی مدارس دخترانه انجام شده است، عنوان کرد: این دوره از مسابقات در رده دختران دوره راهنمایی و متوسطه نظری  برگزار شد.

کارگر با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل مهم در پرورش روح و جان دانش‌آموزان و آحاد جامعه است، ابراز داشت: این دوره از مسابقات با هدف افزایش توان دختران در امر ورزش و شناساندن هنرهای مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار شد.

وی با اعلام اینکه دختران دانش‌آموز شرق مازندران در رشته‌های طناب‌کشی، والیبال و شطرنج به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌های مختلف از شهرهای بابل، بابلسر، قائمشهر، دودانگه، چهاردانگه ساری، سوادکوه، نکا، میاندرود و بهشهر حضور داشتند.

کارگر ادامه داد: مرحله فینال رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر مدارس شبانه‌روزی مازندران در مقطع راهنمایی و متوسطه فردا در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: توجه به امر ورزش در آموزش و پرورش از برنامه‌های اساسی است که در سال‌های اخیر با توان بیشتری در حال پیگیری است.

مدیر آموزش و پرورش نکا جایگاه ورزش را در آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: باید در جهت افزایش فضای مناسب در برخی از مدارس برای ورزش دانش‌آموزان و افزایش امکانات ورزشی بیشتر تلاش شود تا در جهت رشد و شکوفایی ورزش در آموزش و پرورش تلاش شود.

کارگر در پایان اذعان داشت: میزبانی رقابت‌های ورزشی غرب مازندران آمل و میزبانی شرق استان را شهرستان نکا برعهده داشت.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول