اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

ارتقای معرفت در رئوس برنامه‌های مساجد قرار گیرد‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: باید ارتقای معرفت و بندگی خدا در رئوس برنامه‌های فرهنگی مساجد قرار گیرد.

ارتقای معرفت در رئوس برنامه‌های مساجد قرار گیرد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در دیدار معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: مساجد یکی از مراکزی است که می‌تواند بهره‌برداری‌های زیادی برای ارتقای فرهنگ جامعه در نظام اسلامی داشته باشد.
وی افزود: مساجد یک پایگاه برای برنامه‌های خدا محوری و حرکت در مسیر بندگی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استفاده هر چه بهتر از این پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی برای تقویت مبانی دینی و اعتقادی در نظام اسلامی تصریح کرد: نباید تنها به زیباسازی مساجد اکتفا کرد، بلکه باید از آن برای ارتقای معرفت دینی و مذهبی استفاده بهتر شود.
معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این نشست گفت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب و صیانت از نظام اسلامی اجتناب‌ناپذیر است.
مرتضی طاهریان با بیان اینکه مساجد کانون تحولات قبل و بعد از انقلاب هستند، تصریح کرد: بر همین اساس باید تمام برنامه‌های مساجد با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس گره بخورد.
وی با بیان اینکه طبق روزشمار دهه فجر برنامه‌های روز 14 بهمن به کمیته مساجد محول شده است، گفت: بر همین اساس برنامه‌های مختلف فرهنگی به همین مناسبت توسط کمیته مساجد برنامه‌ریزی شده است.
طاهریان برپایی ایستگاه های فرهنگی، تقدیر از اصحاب مسجد، اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به همین مناسبت عنوان کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی هم در این نشست با اشاره به اینکه همدلی و همراهی خوبی بین اعضای کمیته مساجد دهه فجر استان وجود دارد، تصریح کرد: به همین مناسبت برنامه‌های شاخصی از سوی این کمیته در نظر گرفته شده و در حال برنامه‌ریزی است.
هاشم شیرازیان با بیان اینکه دهه فجر امسال به خاطر انتخابات مجلس و همچنین سالگرد بیداری‌های اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است، بر برگزاری هر چه بهتر آیین‌های گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.
وی همچنین از پیش‌بینی 33 عنوان برنامه توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به همین مناسبت خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول