اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر

مسابقه دو استقامت بسیجیان کیار برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن دهه مبارک فجر، یک دوره مسابقه دو استقامت با حضور بسیجیان شهرستان کیار برگزار شد.

مسابقه دو استقامت بسیجیان کیار برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ارشد نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت کیار در جریان برگزاری این مسابقه، گفت: تعداد 20 نفر از بسیجیان این ناحیه به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از دانشمندان هسته‌ای ایران به ویژه شهید احمدی‌روشن با هم به رقابت پرداختند.
یحیی خداوردی افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه دو، مسیر 35 کیلومتری شهرکرد، شلمزار را پیمودند.
وی هدف اصلی از حضور بسیجیان در دوی استقامت را محکوم کردن ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان اعلام کرد و گفت: ترور دانشمندان مانع پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای خود نمی‌شود.
خداوردی به ترور و شهادت ناجوانمردانه شهیدان شهریاری و علی‌محمدی در دو سال اخیر اشاره و تأکید کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمند ایرانی شهید احمدی‌روشن، عجز و ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی را در برابر نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد.
ارشد نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان کیار افزود: استکبار و ایادی او، نمی‌توانند پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی را ببینند و با روی آوردن به اعمال غیرانسانی از قبیل ترور، سعی در متوقف کردن حرکت پرشتاب و رو به جلوی ملت ایران دارند.
وی تصریح کرد: هجوم تبلیغاتی غرب برای تخریب چهره اتمی نظام جمهوری اسلامی و ادامه اتهام واهی آنان در مورد فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای کشور ادامه داشته و ترور دانشمندان کشور و هجوم تبلیغاتی نابرابر، مانع پیشرفت ایران در برنامه هسته‌ای خود نمی‌شود.
خداوردی در ادامه بر ضرورت برگزاری پر شور برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: دهه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب به مثابه دمیدن روحی تازه و تجدید بیعتی هرساله با آرمان‌های نظام و رهبری انقلاب است.
وی از مسئولان خواست که با تلاشی منسجم و هماهنگ در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.
خداوردی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری علمای دینی، همراهی مردم و بر اساس مکتب چیزی جز اراده خداوند متعال نبود، گفت: در حقیقت تغییر در روحیه مردم و ایجاد روحیه انقلابی در آنها همراهی آنان را در تمام دوران انقلاب به دنبال داشت و متقابلا انقلاب اسلامی نیز با پیروزی خود به ملت ایران حیات مجدد داد.
وی انقلاب و دهه فجر را سرآغاز طلوع اسلام و ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: گرامیداشت دهه چهارم انقلاب، گرامیداشت تمام پیشرفت‌های علمی و اجتماعی ایران است که در مسیر رشد و تعالی هیچ نوع تحریمی از سوی دشمنان لطمه‌ای به اقتدارش وارد نمی‌کند.
ارشد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان کیار افزایش بصیرت در جامعه را راهکار مقابله با تهاجمات نرم دشمن به ویژه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: افزایش بصیرت در جامعه موجب می‌شود تا اهداف دشمنان که در تلاش هستند تا با مایوس کردن جوانان و جامعه به اهداف خود برسند ناکام بماند.
انتهای پیام ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول