اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

آغاز به کار جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از آغاز به کار جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان خبر داد.

آغاز به کار جشنواره تندیس‌های یخی و برفی در زنجان

محمد مهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان جشنواره تندیس‌های یخی و برفی را با حضور هنرمندان مختلف کشور آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره هنرمندان استان‌های مختلف حضور دارند، افزود: این جشنواره با هدف گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، انس با طبیعت و زیبایی‌های آفرینش، بسترسازی فرهنگی و هنری، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان و ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط و تعامل هنرمندان کشور و تبادل تجارب هنری آنان در زنجان برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره از امروز به مدت چهار روز در منطقه گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره تا هشتم بهمن ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان استانی و اعلام برندگان مسابقه عکس و منتخبان این جشنواره برگزار می‌شود.

احمدیان با اشاره به اینکه جوایز جشنواره تندیس‌های یخی در بخش موضوع ایثار اعلام شده است، افزود: برگزیده نخست این جشنواره ضمن دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر سه سکه تمام بهار آزادی و بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس دریافت می‌کند.

وی از اختصاص تندیس جشنواره، لوح تقدیر و دو سکه تمام بهار آزادی و بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس خبر داد و افزود: نفر سوم نیز علاوه بر دریافت تندیس و لوح تقدیر جشنواره یک سکه تمام بهار آزادی دریافت می‌کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه برگزیده‌های نخست تا سوم جشنواره تندیس‌های یخی و برفی استان زنجان در بخش آزاد تندیس و لوح تقدیر را دریافت می‌کنند، افزود: به سه برگزیده برتر به ترتیب دو، یک و نیم سکه بهار آزادی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج برگزیده مردمی نیز در این جشنواره انتخاب می‌شوند، افزود: به این افراد لوح تقدیر و بلیط استفاده از همه امکانات تفریحی مجموعه گاوازنگ ارائه می‌شود.

احمدیان با اشاره به برگزاری مسابقه عکس این جشنواره خاطرنشان کرد: به عکاس برتر این جشنواره تندیس، لوح تقدیر و بلیط استفاده از همه امکانات این مجموعه تفریحی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به نفر دوم و سوم  بخش عکاسی این جشنواره نیز لوح تقدیر و بلیط استفاده از همه امکانات تفریحی ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان برگزاری تور یکروزه برای علاقه‌مندان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر زنجان را از برنامه‌های جانبی این جشنواره عنوان کرد.

وی به حضور هنرمندان و مجسمه سازان از نقاط مختلف  کشور اشاره کرد و افزود: در این دوره از رقابت‌ها، اساتید مطرح کشوری نیز به ارائه طرح‌ها و آثار هنری خود در قالب مجسمه‌های یخی می‌پردازند.

احمدیان سطح داوری‌های این جشنواره را با حضور اساتید برجسته کشور مطلوب ارزیابی کردو افزود: با ورود هنرمندان برای ارائه آثار هنری با شاخص‌های تخصصی، زمینه برای رقابت افراد شرکت‌کننده افزایش می‌یابد.

 انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول