اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت استان قم اعلام کرد

بازدید از 70 شرکت حاضر در جشنواره برترین‌های صنعت

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره تقدیر از برترین های صنعت استان قم گفت: در مرحله پیش ممیزی از 70 شرکت حاضر در جشنواره بازدید به عمل آمد و به تکمیل مستندات و بررسی صحت اطلاعات ارسالی به دبیرخانه پرداخته شد.

بازدید از 70 شرکت حاضر  در جشنواره برترین‌های صنعت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت قم، محسن حیدری هدف از برگزاری این جشنواره را به کارگیری علوم جدید در صنعت عنوان و اظهار کرد: فراخوان شرکت در جشنواره به تمام شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی ارسال شده ‌و استقبال برای شرکت در جشنواره خوب بوده است.
دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم مدیریت کیفیت، مدیریت بازار، مدیریت انرژی، لجستیک، شبیه‌سازی صنعتی و ایمنی، بهداشت و حفاظت محیط زیست را از محورهای جشنواره ذکر کرد.
وی عنوان کرد: پس از دریافت اطلاعات واحدهای صنعتی، این اطلاعات توسط کمیته داوری متشکل از نمایندگان سازمان صنعت معدن تجارت، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی و حفاظت محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌های قم و صنعتی بررسی می‌شود.
دبیر جشنواره تقدیر از برترین‌های صنعت در قم افزود: استانداری قم، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، محیط زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی، خانه صنعت و معدن و دانشگاه‌های قم و صنعتی از حامیان برگزاری این جشنواره هستند.
حیدری افزود: پس از انجام مرحله پیش ممیزی جلسات کمیته داوری جشنواره در روزهای شنبه هشتم و یکشنبه نهم بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: جشنواره در تاریخ سی‌ام بهمن ماه سال جاری با حضور مدیران، اساتید و صاحبان صنایع استان قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول