اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی لرستان:

70 باند قاچاق ترانزیتی مواد مخدر امسال در لرستان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:70 باند قاچاق ترانزیتی مواد مخدر امسال در لرستان متلاشی شد.

70 باند قاچاق ترانزیتی مواد مخدر امسال در لرستان متلاشی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلام عباس غلامزاده عصر امروز در جریان بازدید خبرنگاران از محموله کشف شده باند بزرگ مواد مخدر در خرم‌آباد گفت: در پی کشف و ضبط یک محموله 248 کیلوگرمی تریاک میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در لرستان به یک هزار و800 کیلوگرم افزایش یافت.
وی با بیان اینکه طی سال جاری ‌با افزایش 16 درصدی کشفیات، 70 باند قاچاق ترانزیتی مواد مخدر در مبادی‌های ورودی استان لرستان متلاشی شده‌اند، افزود: در این ‌ارتباط‌ بیش از 4 هزار نفر دستگیر شده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به قاچاق محموله 248 کیلوگرمی تریاک که به طرز ماهرانه‌ای درون پوکه‌های مصالح ساختمانی درون یک دستگاه تریلر جاسازی شده بود، گفت: این محموله از سوی نیروهای پلیس استان کشف و ضبط شده است.
غلامزاده اظهار داشت: در همین ارتباط یک دستگاه تریلر خودرو، دو دستگاه خودروی پژو، هفت دستگاه تلفن همراه ارائه اطلاعات مربوط به جابه‌جایی، پنج نفر از اعضای باند حمل کننده این میزان مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: مأموران انتظامی استان اعضای باند مواد مخدر ر‌ا طی انجام یک عملیات اطلاعاتی که مدتی تحت نظر داشتند، موفق به دستگیری آنها در یکی از مبادی ورودی به استان لرستان شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به نقش مردم در کشفیات مواد مخدر گفت: همکاری و اطلاع‌رسانی مردم در این زمینه افزایش چشم‌گیری به همراه دارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول