اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی/3:

بنا داریم نفرات اصلح به مجلس معرفی کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی گفت: بنا نداریم فردی به مجلس بفرستیم بلکه بنا داریم اصلح به مجلس معرفی کنیم و بفرستیم.

بنا داریم نفرات اصلح به مجلس معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری صبح امروز در نشست خبری که با هدف بسط گفتمان ناب اصولگرایی و به منظور ارائه سیاست‌ها، راهبردها و راهکارهای جبهه پایداری برگزار شد، اظهار داشت: ما بنا نداریم فردی را به مجلس بفرستیم، ما بنا داریم اصلح به مجلس معرفی کنیم و بفرستیم، اگر به اصلح مردم رأی ندادند خود آنان ضرر کرده‌اند ولی ما در این راه اصلح را معرفی می‌کنیم.

به صالح مقبول رأی دهیم تا به اصلح غیرمقبول، یک تفکر انحرافی بود

وی خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که به انتخابات وارد است و در این چند سال آسیب‌هایی را وارد کرده‌ است این است که صالح مقبول از اصلح غیرمقبول بهتر است، این کلاهی بود که بر سر مردم گذاشته ‌شد.

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه جبهه پایداری می‌خواهد ملاک‌ها را اصلاح کند، گفت: اینکه به صالح مقبول رأی دهیم تا به اصلح غیرمقبول یک تفکر انحرافی بود، نمی‌خواهم این کلمه را به انحراف وصل کنید می‌خواهم بگویم که این کار، یک غلط بود.

وی افزود: این کار نوعی کوتاه آمدن، یک تساهل و یک سقوط در جریان انتخابات بود، ما مامور به انجام وظیفه هستیم و می‌گویم که ما بهترین‌ها را در مشهد و در کشور داریم که به مردم معرفی کنیم حتی اگر از این افراد یک نفر هم رأی نیاورد ولی در این راه خوشحال هستیم که بهترین‌ها را به مردم معرفی کرده‌ایم.

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی با اشاره به ویژگی‌هایی که یک نماینده باید داشته‌ باشد، گفت: باید نماینده مجلس شورای اسلامی در تمام زمینه‌ها الگوی اخلاقی باشد و دین‌مداری و خدمت‌گذاری و مبارزه با کانون‌های قدرت و ثروت را در اصل برنامه‌های خود قرار دهد.

مردم نماینده در دسترس می‌خواهند

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی شجاع بودن و ولایت‌مدار بودن فرد را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان‌کرد و افزود: مردم نماینده در دسترس می‌خواهند نه کسی که مدام در سفرهای خارجی باشد و با هواپیمای دیگری سوغاتی‌های او ارسال شود.

وی اظهار داشت: نماینده باید درد مردم داشته‌ باشد تا بتواند برای مردم کار کند مگر اصحاب فتنه چه کسانی بودند، آنان هم مانند سایر افراد بودند، اما مشکلی که آنان داشتند این بود که آنان درد مردم را نداشتند و غده‌ای سرطانی برای این جامعه شدند.

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با تعیین صلاحیت‌ها گفت: تایید صلاحیت‌ها کف شاخص‌ها است و در قانون آمده‌ است که کسی که اعتقاد به نظام و ولایت‌فقیه داشته‌ و در این راستا نیز مشکل و سوءسابقه نداشته‌ باشد می‌تواند این صلاحیت‌ها را کسب کند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخاب نماینده بارها گفته‌اند که بهترین‌ها باید انتخاب شوند و در این راستا نیز حتی در قرآن به اینکه بهترین افراد انتخاب شوند نیز اشاراتی شده ‌است.

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی افزود: به طور قطع و یقین شورای نگهبان براساس کف شرایط تعیین صلاحیت می‌کند و مردم در این راه باید بهترین‌ها را انتخاب کنند.

ماندگاری در ارتباط با برنامه جبهه پایداری گفت: در حال ‌حاضر برنامه جبهه پایداری معرفی شاخصه‌ها است تا مردم در این راه شاخص‌ها را بشناسند و در این راه ما به دنبال تذکر برای فرهنگ برتر هستیم.

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی ادامه ‌داد: بنابراین ما تا دقیقه 90 با مردم با شاخص‌ها صحبت می‌کنیم.

ماندگاری اظهار داشت: در 33 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران روش‌های انتخاب و روش‌های فعالیت‌های سیاسی مردم دچار آسیب شده ‌است و ما اکنون به دنبال اصلاح آنها هستیم.

نامزدها ژست آقایی نگیرند

دبیر جبهه پایداری خراسان‌رضوی به تبلیغات نامزدها و چگونگی انجام آن نیز اشاره کرد و گفت: در تبلیغات، نماینده‌ها باید به هر آنچه که هستند و توانایی دارند بیان کنند چرا که می‌خواهند نوکری یک ملت برای انجام امور آنان را برعهده بگیرند.

وی افزود: در این راستا نامزدها نباید در تبلیغات خود ژست آقایی به خود بگیرند و در این راه ما نمی‌خواهیم افراد کارناوال در خیابان‌ها به راه اندازند و یا در یک خیابان 5 هزار بیلبورد و عکس نصب کنند.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول